مارادونا: دیدار پاناما و مکزیک باید تکرار شو

دیگو آرماندو مارادونا، اسطوره فوتبال آرژانتین عنوان کرد که دیدار پاناما و مکزیک در نیمه نهایی جام طلایی کونکاکاف باید تکرار شود. به گزارش مازند اسپرت:دو تیم مکزیک و پاناما در نیمه نهایی به مصاف یکدیگر رفتند که مکزیک موفق شد ۲-۱ حریف را شکست دهد ولی در وقت‌های اضافه، یک پنالتی عجیب توسط داور […]

دیگو آرماندو مارادونا، اسطوره فوتبال آرژانتین عنوان کرد که دیدار پاناما و مکزیک در نیمه نهایی جام طلایی کونکاکاف باید تکرار شود.

به گزارش مازند اسپرت:دو تیم مکزیک و پاناما در نیمه نهایی به مصاف یکدیگر رفتند که مکزیک موفق شد ۲-۱ حریف را شکست دهد ولی در وقت‌های اضافه، یک پنالتی عجیب توسط داور به نفع مکزیک اعلام شد که اعتراض‌های شدیدی را در پی داشت. مارادونا نیز عنوان کرد که بازی باید به خاطر این اشتباه تکرار شود.

او در صفحه فیس بوکش نوشت:” من حمایتم از بازیکنان پاناما را اعلام می‌کنم. بازی باید تکرار شود و داور از کار خود برکنار شود.چنین حجم اشتباهی از زمانی که کودسال، داور مکزیکی، رویای آرژانتین ۱۹۹۰ را از بین برد، بی سابقه بوده است.”

فینال جام جهانی ۱۹۹۰ با پیروزی آلمان غربی مقابل آرژانتین همراه بود. در دقیقه ۸۵، رودی فولر در محوطه ی جریمه زمین خورد که تصاویر آهسته نشان می‌داد که پنالتی سخت گیرانه ای اعلام شده و آندریاس برمه، توپ را وارد دروازه کرد تا آلمان قهرمان جام جهانی شود.

منبع:ورزش سه