شهروندان ۴ کشور بدون ویزا می‌توانند به المپیک ریو بروند

دولت برزیل اعلام کرد شهروندان ۴ کشور بدون داشتن ویزا می‌توانند در طول بازی‌های المپیک و پارالمپیک ریو به این کشور بروند.   به گزارش مازند اسپرت دولت برزیل اعلام کرد شهروندان استرالیا، کانادا، ژاپن و آمریکا برای ورود به برزیل در طول برگزاری بازی‌های المپیک و پارالمپیک ریو نیازی به ویزا نخواهند داشت. این معافیت برای […]

دولت برزیل اعلام کرد شهروندان ۴ کشور بدون داشتن ویزا می‌توانند در طول بازی‌های المپیک و پارالمپیک ریو به این کشور بروند.

خبرگزاری فارس: شهروندان 4 کشور بدون ویزا می‌توانند به المپیک ریو بروند

 

به گزارش مازند اسپرت دولت برزیل اعلام کرد شهروندان استرالیا، کانادا، ژاپن و آمریکا برای ورود به برزیل در طول برگزاری بازی‌های المپیک و پارالمپیک ریو نیازی به ویزا نخواهند داشت.

این معافیت برای این کشورها از اول ژوئن تا ۱۸ سپتامبر ۲۰۱۶ قابل اجراست. این قانون در ماه نوامبر توسط دیلما روسف به تصویب رسیده، اگرچه از نظر کشورهای ذینفع هنوز به تایید نرسیده است.

بر این اساس بازدیدکنندگان با داشتن و یا بدون بلیت المپیک و فقط با پاسپورت خود می‌توانند وارد برزیل شوند. شهروندان کشورهای دیگر از جمله روسیه، کره‌جنوبی، مکزیک و آرژانتین می‌تواند با گرفتن ویزای ۹۰ روزه به این کشور بیایند. وزیر ورزش برزیل امیدوار است در طول این بازی‌ها شاهد افزایش ۲۰ درصدی توریست‌ها در این کشور باشند./فارس