اخبار کوتاه از المپیک ریو از نظارت ۴۵۰ ناظر روی سیستم‌های اینترنت تا تشکیل کمپین برای حفاظت از زمین

در فاصله ۲۱۶ روز مانده به المپیک ۲۰۱۶ ریو، برزیل در تلاش است تا بهترین امکانات را برای ورزشکاران و اصحاب رسانه فراهم کند.   به گزارش مازند اسپرت حدود ۲۱۶ روز به المپیک ریو ۲۰۱۶ فرصت باقی است و همه کشورها در حال برنامه‌ریزی برای کاروان کشورشان هستند تا بهترین نتیجه را بگیرند. اخبار کوتاه از […]

در فاصله ۲۱۶ روز مانده به المپیک ۲۰۱۶ ریو، برزیل در تلاش است تا بهترین امکانات را برای ورزشکاران و اصحاب رسانه فراهم کند.

خبرگزاری فارس: از نظارت 450 ناظر روی سیستم‌های اینترنت تا تشکیل کمپین برای حفاظت از زمین

 

به گزارش مازند اسپرت حدود ۲۱۶ روز به المپیک ریو ۲۰۱۶ فرصت باقی است و همه کشورها در حال برنامه‌ریزی برای کاروان کشورشان هستند تا بهترین نتیجه را بگیرند.

اخبار کوتاه از المپیک ریو را در زیر می‌خوانید:

* قدردانی پادشاه اسپانیا از قهرمانان

کمیته المپیک اسپانیا در پایان سال میلادی ۲۰۱۵ جشن بزرگی را برای قدردانی از همه ورزشکاران و قهرمانان برگزار کرد. پادشاه این کشور قول داد تا چند برابر پاداشی که پیش این وعده داده شده بود به مدال‌آوران المپیک ریو اهدا شود.

مسئولان ورزش این کشور امیدوار هستند با توجه به وحدت ملی برای کمک به ورزش، کاروان این کشور نتایج بهتری را در ریو بگیرد.

* کاروان پاک دوچرخه‌سواری در ریو

اتحادیه دوچرخه‌سواری ایتالیا ضمن تاکید مبارزه با دوپینگ اعلام کرد در ریو خبری از دوپینگ در رشته دوچرخه‌سواری نخواهد بود. سرینی سخنگوی این اتحادیه تاکید کرده با باند شناسایی شده رسانه‌ای که در تلاش هستند تا اتحادیه دوچرخه‌سواری ایتالیا را تضعیف کنند مبارزه خواهد کرد.

* ریو، المپیک سبز

۴۰ کمپین محیط زیستی به صورت بین‌المللی انتخاب شده‌اند که در المپیک ریو فعالیت خواهند داشت. وظیفه این کمپین‌ها ارائه راهکارها برای حفاظت از محیط زیست و گونه‌های نایاب به ویژه در آمریکای جنوبی است. مبارزه با دخانیات نیز یکی از محورهای برنامه‌های این کمپین‌هاست.

* نظارت ۴۵۰ نفر برای انتخاب بهترین سیستم اینترنت

با توجه به فرصت باقی مانده تا المپیک ۲۰۱۶، ۴۵۰ ناظر روی عملکرد ۵ شرکت بین‌المللی نظارت دارند. این شرکت‌ها در حوزه نرم‌افزاری و برقراری شبکه اینترنتی فعال هستند و از بین ۵ شرکت، بهترین شرکتی که سرویس مناسبی را ارائه می‌کند انتخاب خواهد شد.

تاکید روی کیفیت، دستریس به اینترنت در خیابان‌های دهکده و حتی حمل‌و نقل از مواردی است که ناظران روی آن تاکید دارند. همچنین ۶ اپراتور اروپایی روی سیستم‌های موبایل فعالیت می‌کنند تا از بین آنها ۲ اپراتور برای فروش سیم‌کارت انتخاب شوند./فارس