هفته دهم ليگ دسته سوم فوتبال كشور/عمران شهرداری ساری به مرحله دوم لیگ دسته سه صعود کرد + سایر نتایج

هفته دهم ليگ دسته سوم فوتبال كشور عصر امروز با صعود سازمان عمران شهرداری ساری به مرحله دوم این رقابت ها همراه بود . به گزارش مازند اسپرت؛ هفته دهم رقابت های ليگ دسته سوم فوتبال باشگاه های كشور عصر امروز در شهرهای مختلف کشور برگزار شد که در این روز سه نماینده از استان […]

4141222هفته دهم ليگ دسته سوم فوتبال كشور عصر امروز با صعود سازمان عمران شهرداری ساری به مرحله دوم این رقابت ها همراه بود .

به گزارش مازند اسپرت؛ هفته دهم رقابت های ليگ دسته سوم فوتبال باشگاه های كشور عصر امروز در شهرهای مختلف کشور برگزار شد که در این روز سه نماینده از استان مازندران در برابر حریفانشان به دو برد و یک تساوی دست پیدا کردند .

تیم فوتبال سازمان عمران شهرداری ساری عصر امروز در استادیوم ۱۵ هزار نفری شهدای ساری میزبان تیم فوتبال شیرین فراز آق قلا بود که در پایان موفق شد با هت تریک سید سجاد ساداتی این دیدار را با نتیجه سه بر صفر پشت سر بگذارد و با کسب این امتیاز خانگی به مرحله دوم رقابت های لیگ دسته سوم فوتبال کشور صعود کرد .

تیم فوتبال هیات فوتبال زیراب عصر امروز در دیداری خانگی و در استادیوم شهید وطنی قائمشهر میزبان تیم فوتبال فجر میثاق کرج بود که شاگردان محمدخانی در حالی که نیمه اول این دیدار حساس را با نتیجه یک بر صفر به میهمان خود واگذار کرده بودند در نیمه دوم با گل محمد لشگری موفق شدند از شکست فرار کنند و حداقل یک امتیاز از این دیدار خانگی بدست آوردند . ت

تیم فوتبال استقلال میاندرود دیگر نماینده استان مازندران عصر امروز میزبان تیم فوتبال نیلی پوشان قم بود که این دیدار به دلیل حاضر نشدن نماینده شهر قم به نتیجه ۳ بر صفر به سود استقلالی ها به پایان رسید .

همچنین شهدای بابلسر و استقلال قائمشهر روز یکشنبه برای فرار از مرز سقوط باید به ترتیب در تهران و قائمشهر با تیم های کیمیا فرآیند ری تهران و شهرداری رودسر دیدار کنند .

نتایج هفته دهم ليگ دسته سوم فوتبال كشور روز شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۴ :

عمران شهرداری ساری سه
شیرین فراز آق قلا صفر

*** تیم عمران شهرداری ساری به مرحله دوم لیگ دسته سوم صعود کرد .

استقلال میاندرود سه
نیلی پوشان قم صفر

*** تیم میهمان در این دیدار حاضر نشد .

هیئت فوتبال زیراب یک
فجر میثاق کرج یک