هفته پنجم لیگ دسته اول فوتبال امیدهای کشور/ ۲ باخت ۲ برد ۲ تساوی حاصل تلاش امیدهای مازندرانی + سایر نتایج

هفته پنجم لیگ دسته اول فوتبال امیدهای کشور عصر امروز در شهرهای مختلف کشور برگزار شد .   به گزارش مازند اسپرت و به نقل از روابط عمومی هیات فوتبال استان مازندران ؛ هفته پنجم لیگ دسته اول فوتبال امیدهای کشور عصر امروز در شهرهای مختلف کشور برگزار شد که در این روز شش نماینده […]

4هفته پنجم لیگ دسته اول فوتبال امیدهای کشور عصر امروز در شهرهای مختلف کشور برگزار شد .

 

به گزارش مازند اسپرت و به نقل از روابط عمومی هیات فوتبال استان مازندران ؛ هفته پنجم لیگ دسته اول فوتبال امیدهای کشور عصر امروز در شهرهای مختلف کشور برگزار شد که در این روز شش نماینده از استان مازندران در برابر حریفانشان صف آرایی کردند .

در قائمشهر و در داربی مازندرانی این هفته لیگ امید ها دو تیم نساجی و پرسپولیس قائمشهر به مصاف هم رفتند که در این دیدار تیم فوتبال نساجی مازندران موفق شد حریف قائمشهری خود را با نتیجه ۲ بر ۱ شکست دهد .

 تیم فوتبال داروسازی وتاک ساری در دیداری خارج از خانه با نتیجه ۳ بر ۱ مغلوب شهرداری مهاباد شد و تیم آراد بهمن آمل در این هفته در دیداری خارج از خانه با تساوی پرگل سه سه برابر میزبان خود تیم فوتبال شهرداری اردبیل متوقف شد .

خونه به خونه مازندران در دیداری خارج از خانه مقابل کاسپین قزوین قرار گرفت که این دیدار در پایان با نتیجه یک یک به پایان رسید و شهرداری نوشهر هم در دیداری خارج از خانه به مصاف تیم فوتبال پتوی لاله اصفهان رفت که در پایان این تیم نوشهری بود که موفق شد با نتیجه ۲ بر ۱ میزبان خود را شکست دهد و سه امتیاز این دیدار را از آن خود کرد .

 

نتایج هفته پنجم در گروه اول :

شهرداری مهاباد     3      وتاک ساری      1

شهرداری اردبیل    3      آرادبمهن آمل     3

شهرداری تبریز      2      بعثت کرمانشاه   2

شهرداری ارومیه    ؟       گسترش فولاد تبریز ؟

این دیدار شنبه برگزار می شود.

 

نتایج هفته پنجم در گروه سوم :

کاسپین قزوین           1      خونه به خونه مازندران   1
پتوی لاله اصفهان       1      شهرداری نوشهر         2
گیتی پسند اصفهان    0      انتظار بجنورد              1
نساجی مازندران       2       پرسپولیس قائمشهر     1