پایان نیم فصل اول چهاردهمین دوره لیگ برتر تکواندو کشور/جایگاه هفتمی برای نماینده مازندران

نیم فصل مبارزات مردان تکواندوکار لیگ برتر دیروز (۱۰ دی ماه) با برگزاری ۱۲ پیکار از هفته های هفتم تا نهم به پایان رسید. به گزارش مازنداسپرت، چهاردهمین دوره رقابت بین برترینهای تکواندو در رده جوانان و بزرگسالان دیروز (پنج شنبه) با برگزاری دیدارهای هفته هفتم تا نهم به ایستگاه آخر دور رفت رسید. این […]

3نیم فصل مبارزات مردان تکواندوکار لیگ برتر دیروز (۱۰ دی ماه) با برگزاری ۱۲ پیکار از هفته های هفتم تا نهم به پایان رسید.

به گزارش مازنداسپرت، چهاردهمین دوره رقابت بین برترینهای تکواندو در رده جوانان و بزرگسالان دیروز (پنج شنبه) با برگزاری دیدارهای هفته هفتم تا نهم به ایستگاه آخر دور رفت رسید.

این رویداد مهم با حضور ۹ تیم  گيتي پسند اصفهان، هيات تكواندو استان قزوين، شهرداري ورامين، ياسين پيشرو قم، لوازم خانگي كن، دانشگاه آزاد، شهداي ساري، پاس قوامين و سونيا با عنوان جام خلیج فارس – یادواره پانصد شهید تكواندو كشور نامگذاری شد.

در این دیدار که تیم ها با ۳ بازی به مصاف یکدیگر رفتند منتخب مازندران، در هفته هفتم مقابل یاسین پیشرو قم قرار گرفت و نتیجه را ۶به ۲ واگذار کرد، در هفته هشتم در دیدار با پاس قوامین که در رده دوم جدول قرار داشت تساوی ۴ -۴ را از آن خود کردند و در گام آخر از هفته پایانی دور رفت،  بازی حساسی با لوازم خانگی کن به نمایش گذاشتند که در یک رقابتی تنگاتنگ ۵ بر ۳ البرزی ها پیروز شدند و  نماینده مازندرانی از این پیکارها تنها یک امتیاز کسب کرد .

در پایان هفته نهم این رقابتها، شهرداری ورامین با ۸ برد از ۸ بازی و کسب ۲۴ امتیاز قهرمان نیم فصل شد، تیم دانشگاه آزاد با ۶ برد، یک تساوی و یک باخت از ۸ بازی ۱۹ امتیاز بدست آورد و در جایگاه دوم است و پاس قوامین با ۴ برد، ۲ تساوی و ۲ باخت و کسب ۱۴ امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفت.
تیم های یاسین پیشرو قم با ۴ برد، یک تساوی و ۳ باخت و کسب ۱۳ امتیاز در جایگاه چهارم، گیتی پسند اصفهان با ۳ برد، ۲ تساوی و ۳ باخت و کسب ۱۱ امتیاز در جایگاه پنجم، لوازم خانگی کن با ۳ برد، یک تساوی و ۴  باخت و کسب ۱۰ امتیاز، در جایگاه ششم، شهدای ساری با ۲ برد، ۳ تساوی، ۳ باخت و کسب ۹ امتیاز در جایگاه هفتم، تیم سونیا با یک برد، هفت باخت و کسب ۳ امتیاز در جایگاه هشتم و هیات تکواندو استان قزوین بدون امتیاز در جایگاه نهم جدول رده بندی هستند.