هفته بیستم لیگ برتر فوتبال استان مازندران / پیروزی پرگل شهدای ماکران در روز توقف سد نکا + سایر نتایج

هفته بیستم رقابت های لیگ برتر فوتبال استان مازندران عصر امروز آغاز شد .   به گزارش مازند اسپرت ؛ هفته بیستم رقابت های لیگ برتر فوتبال استان مازندران عصر امروز آغاز شد که در این روز ۴ دیدار انجام شد . در یکی از مهمترین دیدار ها تیم فوتبال شهدای ماکران در برابر شهرداری […]

17هفته بیستم رقابت های لیگ برتر فوتبال استان مازندران عصر امروز آغاز شد .

 

به گزارش مازند اسپرت ؛ هفته بیستم رقابت های لیگ برتر فوتبال استان مازندران عصر امروز آغاز شد که در این روز ۴ دیدار انجام شد . در یکی از مهمترین دیدار ها تیم فوتبال شهدای ماکران در برابر شهرداری فریدونکنار قرار گرفت که این دیدار در پایان با نتیجه ۴ بر ۱ به سود ماکرانی ها به پایان رسید .

در دیگر دیدار این هفته تیم فوتبال وحدت مقاومت جویبار در برابر بازرگانی وشتانی آمل قرار گرفت که این دیدار در پایان با تساوی یک یک به پایان رسید .

دریای زاغمرز هم در برابر سد نکا به تساوی بدون گل دست یافت و در آخرین دیدار امروز هم دو تیم نماینده ایزدشهر در برابر حربده محمود آباد قرار گرفت که این دیدار در پایان با تساوی یک یک به پایان رسید .

به گزارش مازند اسپرت ؛ همچنین دیدار نماینده بابلسر و شهدای لمراسک گلوگاه روز جمعه و دیدار تیم های داروسازی وتاک ساری و استقلال ساری روز یکشنبه برگزار خواهد شد .