مدیر تیم‌های ملی دوچرخه‌سواری در گفت‌وگو با فارس: خط خوردن خادمی از تیم‌ملی به دلیل مسائل فنی و انضباطی بوده است

مدیر تیم‌های ملی دوچرخه‌سواری گفت‌: خط خوردن و نبود خادمی در اردوی تیم ملی به دلیل مسائل فنی و انضباطی بوده است.   به گزارش مازنداسپرت مصطفی چایچی در گفت‌وگویی گفت:، در مورد صحبت‌های احسان خادمی دوچرخه سوار تیم ملی مبنی بر حق خوری در تیم‌ملی اظهار داشت: تمام برنامه ریزی‌های اردوی تیم ملی توسط وینچنزو چچی […]

مدیر تیم‌های ملی دوچرخه‌سواری گفت‌: خط خوردن و نبود خادمی در اردوی تیم ملی به دلیل مسائل فنی و انضباطی بوده است.

خبرگزاری فارس: خط خوردن خادمی از تیم‌ملی به دلیل مسائل فنی و انضباطی بوده است

 

به گزارش مازنداسپرت مصطفی چایچی در گفت‌وگویی گفت:، در مورد صحبت‌های احسان خادمی دوچرخه سوار تیم ملی مبنی بر حق خوری در تیم‌ملی اظهار داشت: تمام برنامه ریزی‌های اردوی تیم ملی توسط وینچنزو چچی انجام می‌شود و در تایم گیری که از خادمی صورت گرفت او عملکرد خوبی نداشت و در رده پنجم قرار گرفت. اینکه اعلام کرده در لیگ اول شده است، دلیلی برای حضور در تیم ملی نمی‌تواند باشد.

وی در مورد اینکه مدعی شده چچی در تیم ملی هیچ کاره است و خط خوردنش توسط فدراسیون بوده گفت: سرمربی تیم ملی هیچگاه این حرف را نمی‌زند. ورزشکاران تا زمانی که در اردو تیم ملی حضور دارند، همه چیز خوب است، اما وقتی خط می‌خورند همه مقصرند. خادمی ابتدا باید رفتار خود را درست کند.

مدیر تیم‌های ملی دوچرخه سواری عنوان کرد: او هفته گذشته چندروز بدون هماهنگی اردوی تیم ملی را ترک کرده بود و یکی از مسائل دیگری هم باعث شد فدراسیون تصمیم بگیرد تا او نباشد، مسائل انضباطی بود.

چایچی با اشاره به اینکه خادمی دوچرخه سوار خوبی است و سال قبل نیز برای تیم ملی انتخاب شد، گفت: اینکه گفته است در لیگ اول شده برای ما ملاک نمی‌شود. ملی پوش تیم ملی باید از مسائل فنی و اخلاقی در صدر باشد و وظیفه ما هم این است که بهترین و شایسته ترین نفرات را برای مسابقات انتخاب و اعزام کنیم.

وی در خصوص اردوی تیم ملی پیست و جاده برای مسابقات قهرمانی آسیا گفت: ملی پوشان پیست بعد از مرحله سوم باز هم در اردوی اهواز تا زمان اعزام به قهرمانی آسیا حضور دارند و ملی پوشان جاده نیز دوباره به کیش باز خواهند گشت. برنامه مسابقات جاده مشخص شده، اما هنوز برای پیست این اتفاق نیفتاده و برای انتخاب نفرات تیم ملی باید منتظر اعلام برنامه باشیم تا تداخل زمانی وجود نداشته باشد.

به گزارش فارس، مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی آسیا اواخر ماه جاری در ژاپن برگزار می‌شود./فارس