هفته سوم لیگ یک جوانان/تساوی خارج از خانه بهارنارنج در روز شکست خانگی دانش

تساوی خارج از خانه بهارنارنج در روز شکست خانگی دانش در هفته سوم مسابقات لیگ یک جوانان کشور . به گزارش مازند اسپرت؛ در عصر روز پنجشنبه ۹۴/۱۰/۳ در حالی مسابقات لیگ یک جوانان کشور برگزار شد که تیم پدیده ساری در این هفته استراحت داشته و دانش فریدونکنار با نتیجه ۱ بر ۰ مغلوب […]

2تساوی خارج از خانه بهارنارنج در روز شکست خانگی دانش در هفته سوم مسابقات لیگ یک جوانان کشور .

به گزارش مازند اسپرت؛ در عصر روز پنجشنبه ۹۴/۱۰/۳ در حالی مسابقات لیگ یک جوانان کشور برگزار شد که تیم پدیده ساری در این هفته استراحت داشته و دانش فریدونکنار با نتیجه ۱ بر ۰ مغلوب مهمان خود مدرسه عالی حرفه ای مشهد شد و بهارنارنج بابل به نتیجه مساوی صفر صفر مقابل میزبان خود پارس خلیج خودرو رضایت داد تا در هفته سوم مسابقات یک امتیاز سهم مازندرانی های حاضر در این رقابت ها باشد.
در دیگر بازی این هفته صبا قم با نتیجه ۲ بر ۱ از سد مهمان خود استعداد درخشان مشهد گذشت تا با ۹ امتیاز به صدرنشینی خود ادامه دهد.
در جدول این مسابقات صبا قم با ۳ بازی انجام شده و ۹ امتیاز تیم اول جدول و تیم های پدیده ساری و بهارنارنج بابل به ترتیب با ۲ و ۳ بازی انجام شده و ۴ امتیاز در رتبه دوم و سوم و تیم های استعداد برتر مشهد و مدرسه عالی حرفه ای مشهد به ترتیب با ۲ و ۳ بازی انجام شده در رده چهارم و پنجم جدول و تیم های پارس خلیج خودرو قرچک و دانش فریدونکنار به ترتیب با ۲ و ۳ بازی انجام شده در رده ششم و هفتم جدول قرار دارند.

تساوی خارج از خانه بهارنارنج بابل در مقابل میزبان خود پارس خلیج خودرو قرچک

به گزارش مازند اسپرت؛ بهارنارنج بابل همانند دیگر تیم های حاضر در لیگ یک جوانان کشور در روز پنجشنبه ۹۴/۱۰/۳ به مصاف حریف خود رفت.
مربیان این تیم در خانه حریف تیم خود را با سیستم ۴-۴-۲ وارد میدان کردند و بازیکنان بازیکنان این تیم بازی ساده و نسبتا روان را در نیمه اول بازی به نمایش گذاشتند و صاحب چندین موقعیت خوب شدند که با بی دقتی فراوان توسط مهاجمان این تیم به بیرون زده شد.
اما در این میان میتوان به چند شوت و موقعیت خوب بازیکنان خلیج خودرو اشاره کرد که با واکنش خوب دروازه بان این تیم مهدی پورسلاخ و هوشیاری خط دفاعی (امیر بالی،رمضان علی پور،ابوالفضل آهنگر،محمد مومنی)در این تیم بخصوص در کناره ها باعث شد تا تیم خلیج خودرو آنچنان حمله ای را هم نتواند تدارک ببیند و به این ترتیب نیمه اول بازی بدون گل به پایان رسید.
بازیکنان بهارنارنج نیمه دوم بازی را با توجه به دستورات کادر فنی خود بازی را هجومی تر آغاز کرده و با چند ارسال از جناحین و ضربه سر توسط هافبک و مهاجم خود به ترتیب سهیل حسینی و اعبداله عبادی صاحب موقعیت های بسیاری شدند اما هیچکدام از این توپ ها وارد دروازه تیم حریف نشد تا اینکه در دقیقه ۸۵ بازی با اعلام خطا داور به نفع بهارنارنج در کناره زمین و سانتر بازیکن این تیم و عبور توپ از بین دست های دروازه بان خلیج خودرو و خروج ناموفق با ضربه مهاجم این تیم اعبداله عبادی به گل تبدیل شد اما با اشتباه خود گل سالم بازی را مردود اعلام کرد تا با اعتراض شدید مربیان بهارنارنج روبرو شود و در ادامه با حمله های پی در پی بهارنارنج بازی با نتیجه صفر صفر به پایان رسید.

 

636363

7147141

weweewewe