گزارش تصویری دیدار شهروند ساری و یاسین پیشرو قم/عکس: علی فروتن علیزاده

به گزارش مازنداسپرت ، از سری مسابقات لیگ برتر فوتسال کشور و در هفته بیست و سوم این رقابتها عصر دیروز تیم شهروند ساری در سالن شهید حیدریان قم به مصاف تیم یاسین پیشروی این شهر رفت . در این دیدار برخلاف دیدارهای گذشته تیم شهروند ساری شاهد حملات کمتری ازسوی این تیم بودیم و پس از دریافت […]

به گزارش مازنداسپرت ، از سری مسابقات لیگ برتر فوتسال کشور و در هفته بیست و سوم این رقابتها عصر دیروز تیم شهروند ساری در سالن شهید حیدریان قم به مصاف تیم یاسین پیشروی این شهر رفت .

در این دیدار برخلاف دیدارهای گذشته تیم شهروند ساری شاهد حملات کمتری ازسوی این تیم بودیم و پس از دریافت گل اول بجز چند صحنه خطرناک و شوت به تیرک دروازه حریف شاهد موقعیت خطرناک چندانی از تیم شهروند ساری نبودیم .

اما درمقابل خط حمله ضعیف تیم شهروند ساری در این دیدار عملکرد خوب تیم شهروند در خط دفاع بود که در این دیدار نیز نمایش خوبی را ازخود بجای گذاشتند .

از دیگر نکات کلیدی این دیدار میتوان به مصدومیت محمود لطفی کاپیتان تیم شهروند و بازی نکردن وی اشاره کرد که شهروند ساری را در قسمت عقب زمین و پشت مهاجمان دچار مشکل کرد .

شهروند ساری با این باخت در رده دوازده جدول جای دارد و درصورت کسب نتایج لازم در بازی های آینده که دوبازی آن نیز درساری میباشند میتواند به بقا در لیگ برتر امیدوارباشد .

 

درادامه شما را به دیدن گزارش تصویری کامل دیدار تیم های شهروند ساری و یاسین پیشرو قم دعوت مینماییم 

\