اسامی پینگ‌پنگ بازان برای تورجهانی آلمان اعلام شد/ عالمیان و عمرانی در لیست انتظار

تور جهانی تنیس روی میز آلمان با حضور برترین‌های جهان در برلین برگزار می‌شود که نام سه بازیکن برای این مسابقات اعلام شده است.     به گزارش مازنداسپرت،، رقابت‌های تور جهانی تنیس روی میز آلمان هفتم تا ۱۱ بهمن ماه در برلین برگزار می‌شود و قرار است سه بازیکن ایران در این پیکارها شرکت کنند […]

تور جهانی تنیس روی میز آلمان با حضور برترین‌های جهان در برلین برگزار می‌شود که نام سه بازیکن برای این مسابقات اعلام شده است.

خبرگزاری فارس: اسامی پینگ‌پنگ بازان برای تورجهانی آلمان اعلام شد/ عالمیان و عمرانی در لیست انتظار

 

 

به گزارش مازنداسپرت،، رقابت‌های تور جهانی تنیس روی میز آلمان هفتم تا ۱۱ بهمن ماه در برلین برگزار می‌شود و قرار است سه بازیکن ایران در این پیکارها شرکت کنند اما دو بازیکن کشورمان در لیست انتظار حضور قرار دارند.

نوشاد و نیما عالمیان و پوریا عمرانی بازیکنان ایران هستند که قرار است راهی برلین شوند، اما نیما عالمیان و پوریا عمرانی در لیست انتظار مسابقات قرار دارند و نکته قابل توجه عدم حضور افشین نوروزی در لیست آلمان است. تاکنون ۳۴۴ بازیکن از ۴۸ کشور جهان برای حضور در این پیکارها ثبت نام کرده اند.

رقابت‌های تور جهانی مجارستان نیز پیش از تور جهانی آلمان برگزار می‌شود و ۸ بازیکن زن و مرد ایران در این پیکارها حضور پیدا می‌کنند که در آخرین لحظات ثبت نام امیرحسین هدایی بازیکن تیم ملی جوانان نیز به این لیست اضافه شد و تعداد بازیکنان ایران در تور جهانی مجارستان به ۹ نفر رسید./فارس