کلاس توجیهی داوران لیگ برتر فوتبال ۲۴ دی‌ماه برگزار می‌شود

کلاس توجیهی داوران لیگ برتر فوتبال ۲۴ دی‌ماه به مدت ۳ روز برگزار خواهد شد.   به گزارش مازند اسپرت  و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، نشست کمیته داوران با حضور فریدون اصفهانیان، مسعود عنایت، سید صدرالدین موسوی، حسن کامرانی فر، رامین حقیقی زاده و حبیب الله شیرازی از ساعت ۱۱ صبح در سالن روابط عمومی […]

کلاس توجیهی داوران لیگ برتر فوتبال ۲۴ دی‌ماه به مدت ۳ روز برگزار خواهد شد.

خبرگزاری فارس: کلاس توجیهی داوران لیگ برتر فوتبال 24 دی‌ماه برگزار می‌شود

 

به گزارش مازند اسپرت  و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، نشست کمیته داوران با حضور فریدون اصفهانیان، مسعود عنایت، سید صدرالدین موسوی، حسن کامرانی فر، رامین حقیقی زاده و حبیب الله شیرازی از ساعت ۱۱ صبح در سالن روابط عمومی فدراسیون برگزار شد.

در این نشست پنج ساعته عملکرد داوران و کمک داوران لیگ های برتر و دسته اول مورد بررسی قرار گرفت و تصمیمات لازم درخصوص برگزاری هرچه بهتر کلاس های توجیهی نیم فصل داوران و کمک داوران اتخاذ شد.
کلاس توجیهی نیم فصل داوران و کمک داوران لیگ دسته یک از ۱۳ دیماه و کلاس توجیهی نیم فصل داوران و کمک داوران لیگ برتر از ۲۴ دیماه آغاز می شود و هرکدام به مدت سه روز ادامه خواهد داشت. 
در واقع در این دوره ها موارد آموزشی داوری مطابق با آخرین تغییرات فیفا تدریس می شود و از داوران و کمک داوران تست آمادگی جسمانی گرفته خواهد شد./فارس