ترس در دل رقبا با دلیری هر چه تمام تر / دوباره در کبدی ایستادیم

پس از هفت سال خیلی می چسبد که دوباره یکی از تیم های بالانشین و برتر در لیگ برتر کبدی باشید به ویژه وقتی رقبای دانه درشت و سنتی مثل گلستانی ها و سیستانی ها مقابل تان بایستند و تازه در زمین تیم گرگان به میدان بروید. به گزارش مازنداسپرت ؛ سومی شوق انگیز استقلال […]

14142222پس از هفت سال خیلی می چسبد که دوباره یکی از تیم های بالانشین و برتر در لیگ برتر کبدی باشید به ویژه وقتی رقبای دانه درشت و سنتی مثل گلستانی ها و سیستانی ها مقابل تان بایستند و تازه در زمین تیم گرگان به میدان بروید.

به گزارش مازنداسپرت ؛ سومی شوق انگیز استقلال ساری در لیگ برتر کشور یکی از بهترین نتایج رشته های تیمی ورزش استان و شاید تاکنون عالیترین دستاورد باشد. کمتر کسی تصورش را داشت که کبدی در هم ریخته و آشفته بتواند قد راست کند اما عباد دلیری ایستایی کرد تا مازندران دوباره یک قدرت بازگشته لقب گیرد.

در تمام دوران نه چندان طولانی حیات کبدی در استان نامش سنگینی می کرد چون کاپیتانی تیم ملی را تجربه کرده و در افتخار تاریخی نایب قهرمانی در بازی های آسیایی گوانگ ژو حضور داشته است.

او به مانند فیض اله نفجم مثال خوبی است از قهرمانانی که پس از خداحافظی برای ادای دین به رشته ای که وامدار آن بوده اند، وسط کارزار آمدند. از عباد دلیری می گوییم که با سزاواری ریاست هیات کبدی استان را در دست گرفت و آن را به سمت و سویی هدایت کرده که آینده را خوش نشان می دهد. این رئیس جوان و خوشفکر می گوید: این نتیجه حاصل تلاش جمعی است که می خواهند کبدی را به اندازه توان و لیاقت بچه ها رشد داده و وسعت بخشند.

تیم استقلال ساری نماینده مازندران بود. پس از ۸ برد در دور مقدماتی تیم استان روانه دور نهایی در گرگان شد و در نهایت مکان سوم مشترک را با دلند گلستان بدست آورد.

شکست ها خفیف بود و پیروزی ها جالب و نتیجه هم پس از گذشت ۷ سال تکرار شد.

دلیری از تیمش اینگونه تعریف می کند: تیم یکدست و جوانی داشتیم که از نیروهای کاملا بومی استفاده می کردیم در حالیکه دیگر تیم ها بازیکنان کمکی داشتند. پیروزی هایی را بدست آوردیم مثل شکست دادن گلستان که باعث خودباوری بچه ها شد. یقینا در دوره های بعدی تیم ما توان قهرمانی را هم خواهد داشت.

در آوردن قهرمانی از چنگ گلستانی و سیستانی ها ممکن است؟ دلیری که امید می دهد: مشکل تیم ما در این مسابقات فقط کمبود تجربه بود والا توان پیروزی های بیشتری را داشتیم.
باز هم نام استقلال به گوش رسید. باشگاهی که در سطح رشته های زیادی تیمداری می کند و می خواهد به کارش وسعت ببخشد آنهم بدون سر و صدا. دلیری می گوید: لازم است از کیادهی مدیریت تیم استقلال تشکر کنم و همینطور از مدیر کل ورزش و جوانان استان و تمام کسانی که به نحوی یاریمان دادند. نتیجه ما باعث تحسین حریفان شد. بطور حتم کارمان سخت است اما با همدلی و کوشش افزون به خواسته مان می رسیم.