فرماندار فریدونکنار : پنج میلیارد ریال برای طرح های ورزشی فریدونکنار اختصاص یافت

فرماندار فریدونکنار با تاکید بر اینکه منابع مالی خوبی برای طرح های ورزشی در مناطق مختلف شهری و روستایی این شهرستان در نظر گرفته شده است؛ گفت: مبلغ پنج میلیاردریال برای طرح های ورزشی فریدونکنار اختصاص یافت. به گزارش مازند اسپرت ؛ مهرداد ابراهیمی شامگاه چهارشنبه در نشست بررسی راهکارهای توسعه ورزش والیبال و رفع […]

feriidoonkenarفرماندار فریدونکنار با تاکید بر اینکه منابع مالی خوبی برای طرح های ورزشی در مناطق مختلف شهری و روستایی این شهرستان در نظر گرفته شده است؛ گفت: مبلغ پنج میلیاردریال برای طرح های ورزشی فریدونکنار اختصاص یافت.

به گزارش مازند اسپرت ؛ مهرداد ابراهیمی شامگاه چهارشنبه در نشست بررسی راهکارهای توسعه ورزش والیبال و رفع مشکلات ورزشکاران این رشته در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان فریدونکنار اظهار کرد: والیبال ورزشی بسیار مفرح و با آسیب دیدگی اندک است که می تواند به سمت ورزش های همگانی نیز سوق داده شود.

وی افزود : اجر خیران ورزشی از خیرانی که در حوزه های دیگر فعالیت و کمک می کنند، کمتر نیست.

وی با تاکید بر اینکه افزایش فعالیت های ورزشی به کاهش معظلات اجتماعی در جامعه می انجامد، گفت: ورزش باید اولویت محوری نوجوانان و جوانان باشد.

وی با اشاره به اینکه ورزش جوانان عزت نفس این قشر تاثیرگذار در جامعه را افزایش می دهد، بیان کرد: با ورزش بدن و عقل سالم برای انسان دست یافتنی تر می شود و می توان ورزش را محور همه برنامه های روزانه اقشار مختلف جامعه داشت.

ابراهیمی با بیان اینکه از حضور یک تیم والیبال فریدونکنار در زیرگروه کشور حمایت می شود، گفت: حضور یک تیم والیبال از شهرستان فریدونکنار در لیگ زیرگروه کشور و رقابت جوانان منطقه در میادین ملی باعث افتخار شهرستان است.

وی با بیان اینکه بعضی از شهرهای مازندران چندین برابر فریدونکنار منابع مالی و امکانات دارند، اظهار کرد: هرگز از کمبود منابع و امکانات ناامید نشده و مسیر توسعه همه جانبه شهرستان را با جدیت پیگیری می کنیم.

ابراهیمی با اعلام حمایت از احداث خانه والیبال شهر فریدونکنار، ادامه داد: برای حضور یک تیم والیبال از فریدونکنار در لیگ زیرگروه کشور حمایت های مختلفی را انجام می دهیم و در همین راستا سعی می کنیم موانع و مشکلات حل شود.

وی با بیان اینکه امسال اردوهای آماده سازی تیم های ملی قایقرانی بانوان و کشتی ساحلی کارگری کشور در فریدونکنار برگزار شده است؛ اظهار کرد: روزهای آینده اردوی آماده سازی تیم ملی تکواندو جمهوری اسلامی ایران نیز در شهرستان ساحلی فریدونکنار برگزار می شود.

ابراهیمی با تاکید بر اینکه باید به سمت رایگان شدن ورزش حرکت کرد؛ گفت: حمایت از ورزش و ورزشکاران باید در دستور کار قرار بگیرد.

فرماندار فریدونکنار برای حمایت از حضور تیم والیبال فریدونکنار در لیگ زیرگروه کشور، گفت: در گام اول سه جلسه تمرینی در هفته برای این تیم در سالن های ورزشی جمعیت هلال احمر و اداره آموزش و پرورش فریدونکنار برنامه ریزی می کنیم.