تداوم صدرنشینی ماکرانی ها در لیگ برتر فوتبال استان / شکست سد نکا در دیداری پرگل + سایر نتایج

هفته هجدهم  رقابت های لیگ برتر فوتبال استان مازندران عصر روز پنجشنبه برگزار شد .   به گزارش مازند اسپرت ؛ هفته هجدهم  رقابت های لیگ برتر فوتبال استان مازندران عصر روز پنجشنبه در شهرهای مختلف استان مازندران برگزار شد که در این روز تیم ها به مصاف یکدیگر رفتند . در یکی از این […]

3هفته هجدهم  رقابت های لیگ برتر فوتبال استان مازندران عصر روز پنجشنبه برگزار شد .

 

به گزارش مازند اسپرت ؛ هفته هجدهم  رقابت های لیگ برتر فوتبال استان مازندران عصر روز پنجشنبه در شهرهای مختلف استان مازندران برگزار شد که در این روز تیم ها به مصاف یکدیگر رفتند .

در یکی از این دیدار ها تیم صدرنشین شهدای ماکران در دیداری خانگی میزبان تیم فوتبال استقلال ساری بود که در پایان موفق شد حریف خود را با نتیجه دو بر صفر شکست دهد و سه امتیاز این دیدار را به نام خود ثبت کند .

همچنین تیم فوتبال سد نکا در این هفته میهمان تیم فوتبال شهرداری نشتارود بود که در این دیدار پرگل نکایی ها که نزدیک ترین تعقیب کننده ی صدرنشین بودند  ، با نتیجه ۴ بر ۳ مغلوب میزبان خود شدند و تیم فوتبال وحدت مقاومت جویبار هم در دیداری خانگی برابر شهدای بابلسر قرار گرفت و با نتیجه سه بر صفر پیروز شد .

همچنین در دیگر دیدار پرگل این هفته دو تیم شهرداری ایزد شهر و شهداء لمراسک گلوگاه به مصاف هم رفتند که در این دیدار گلوگاهی ها موفق شدند با نتیجه ۵ بر ۴ حریف خود را شکست دهند .

 

نتایج کامل هفته هجدهم  رقابت های لیگ برتر فوتبال استان مازندران :

شهرداری نشتارود ۴ سد نکا ۳

شهرداری ایزد شهر ۴ شهداء لمراسک گلوگاه ۵

شهدای ماکران ۲ استقلال ساری ۰

دنیای آبی زاغمرز ۰ حربده محمود آباد ۱

دارو سازی وتاک ساری ۱ بازرگانی وشتانی آمل ۲

جویبار ۳ شهداء بابلسر ۰