هفته پانزدهم لیگ برتر بسکتبال جنوبی‌های صدرنشین ناکامان هفته لقب گرفتند/ شکست اصفهانی‌ها بدون بازیکن ۲ و نیم متری!

هفته دوازدهم لیگ برتر بسکتبال با شکست پتروشیمی و نفت آبادان که صدر جدول را در اختیار دارند به پایان رسید.   به گزارش مازند اسپرت، در ادامه رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال تیم‌ بسکتبال شیمیدُر در تهران میزبان آینده سازان بود که موفق شد در این بازی را ۸۶ بر ۶۱ به برتری برسد. آینده سازان […]

هفته دوازدهم لیگ برتر بسکتبال با شکست پتروشیمی و نفت آبادان که صدر جدول را در اختیار دارند به پایان رسید.

خبرگزاری فارس: جنوبی‌های صدرنشین ناکامان هفته لقب گرفتند/ شکست اصفهانی‌ها بدون بازیکن ۲ و نیم متری!

 

به گزارش مازند اسپرت، در ادامه رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال تیم‌ بسکتبال شیمیدُر در تهران میزبان آینده سازان بود که موفق شد در این بازی را ۸۶ بر ۶۱ به برتری برسد. آینده سازان به دلیل مشکلات مالی باز هم «اسلاوکو ورانس» بازیکن دو متر و ۳۰ سانتی متری خود را در ترکیب نداشت.

ثامن مشهد که به تبریز رفته بود با ۲ امتیاز اختلاف و با نتیجه ۵۴ بر ۵۲ شهرداری این شهر را شکست داد.

در یکی از بازی‌های حساس هفته پتروشیمی بندرامام صدرنشین در گرگان میزبان شهرداری این شهر بود که با حساب ۷۰ بر ۵۹ نتیجه را واگذار کرد.

کوارتر اول با نتیجه ۱۷ بر ۱۵ به سود گرگانی‌ها به پایان رسید و کوارتر دوم ۱۶ بر ۱۶ مساوی شد. ۱۰ دقیقه سوم بازی باز هم گرگانی‌ها بودند که تیم برتر میدان بودند و توانستند ۲۱ بر ۱۸ پیروز شوند.

کوارتر چهارم بازی توپ و میدان در اختیار گرگانی‌ها بود و تماشاگران این تیم بی وقفه تیم خود را تشویق می‌کردند و در نهایت موفق شدند ۱۶ بر ۱۰ پیروز شوند و در مجموع ۷۰ بر ۵۹ برنده بازی لقب بگیرند.

رایان ریچادر با کسب ۲۹ امتیاز پرامتیازترین بازیکن شهرداری گرگان و میدان لقب گرفت.

در دیگر بازی مهم نفت آبادان تیم دوم جدول میزبان شهرداری اراک رده چهارمی بود که جدال حساس و نزدیک دو تیم با ۴ امتیاز اختلاف و با نتیجه ۸۲ بر ۷۸ به سود اراکی‌ها به پایان رسید.

در نخستین بازی هفته نیز دانشگاه آزاد ۷۹ بر ۵۷ نیروی زمینی را شکست داد.

به گزارش فارس، پتروشیمی با این باخت همچنان در صدر جدول رده بندی باقی ماند و نفت و آبادان و شمیدُر هم از رده‌های دوم و سوم تکان نخوردند.

نتایج کامل مسابقات به شرح زیر است:

نیروی زمینی ۵۷ – دانشگاه آزاد ۷۹

شیمیدُر تهران ۸۶ – آینده سازان میهن ۶۱

پالایش نفت آبادان ۷۸ – شهرداری اراک ۸۲

شهرداری تبریز ۵۲ – ثامن مشهد ۵۴

شهرداری گرگان ۷۰ – پتروشیمی بندرامام ۵۹

/فارس