شکست متین در هفته پنجم لیگ برتر نوجوانان کشور/ تیم بدون شکست پدیده ساری ، قهرمان دور رفت شد

هفته پنجم لیگ برتر نوجوانان کشور برگزار شد که در پایان دور رفت پدیده ساری بدون شکست در صدر جدول قرار گرفت .   به گزارش مازند اسپرت ؛ هفته پنجم لیگ برتر نوجوانان کشور در شهرهای مختلف کشور برگزار شد که در این هفته تیم های پدیده ساری ، دانش فریدونکنار و متین بابل […]

noojjjjaaهفته پنجم لیگ برتر نوجوانان کشور برگزار شد که در پایان دور رفت پدیده ساری بدون شکست در صدر جدول قرار گرفت .

 

به گزارش مازند اسپرت ؛ هفته پنجم لیگ برتر نوجوانان کشور در شهرهای مختلف کشور برگزار شد که در این هفته تیم های پدیده ساری ، دانش فریدونکنار و متین بابل به عنوان نمایندگان مازندران در این رقابت ها برابر حریفانشان صف آرایی کردند و به یک برد ، یک تساوی و یک شکست دست پیدا کردند .

تیم فوتبال پدیده ساری با هدایت شفاهی و برزگر در این رقابت ها خوش درخشیدند و با برتری در این هفته از رقابت ها بدون شکست و با ۱۵ امتیاز در صدر جدول رده بندی قرار گرفتند تا دور رفت این رقابت ها را با قهرمانی پشت سر گذاشته باشند .

پدیده ساری در هفته پایانی دور رفت  ، این هفته در برابر استعداد جوان مشهد قرار گرفت و با برتری ۲ بر ۱ برابر حریف مشهدی خود با اقتدار و بدون شکست ، صدر جدول را به تنهایی ازآن خود کرد .

در دیگر دیدار ، تیم فوتبال دانش فریدونکنار هم که نتایج قابل قبولی را تا به اینجای کار کسب کرده بود ، این هفته برابر عقاب بندر ترکمن به تساوی یک یک دست یافت تا از این دیدار یک امتیاز کسب کند و با ۸ امتیاز نزدیک ترین رقیب برای پدیده صدرنشین باشد .

اما تیم متین بابل دیگر نماینده استان در این رقابت ها ، این هفته در مشهد برابر پدیده این شهر با نتیجه ۳ بر صفر تن به شکست داد .