مسابقات بین المللی تنیس فیوچرز ترکیه پیروزی خالدان مقابل تنیسور آلمانی و راهیابی به دور دوم

شاهین خالدان با پیروزی در نخستین دیدار خود در رقابت های بین المللی تنیس فیوچرز، راهی دور دوم بازی‌ها شد.   به گزارش مازند اسپرت و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس،  پس از پیروزی محسن حسین زاده، شاهین خالدان به عنوان دومین نماینده ایران امروز (۲۲ آذر ماه) به مصاف نماینده آلمان رفت و در […]

شاهین خالدان با پیروزی در نخستین دیدار خود در رقابت های بین المللی تنیس فیوچرز، راهی دور دوم بازی‌ها شد.

خبرگزاری فارس: پیروزی خالدان مقابل تنیسور آلمانی و راهیابی به دور دوم

 

به گزارش مازند اسپرت و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس،  پس از پیروزی محسن حسین زاده، شاهین خالدان به عنوان دومین نماینده ایران امروز (۲۲ آذر ماه) به مصاف نماینده آلمان رفت و در نهایت موفق شد با نتیجه (۶-۷ و ۱-۶) هنیت را شکست دهد و راهی دور بعدی بازی‌ها شود.

این ملی پوش فردا در دومین دیدار خود به مصاف نماینده روسیه می‌رود.

در جدول مقدماتی بازی‌ها تنیسورهایی از کشورهای ایتالیا، ایران، اتریش، بلاروس، اتریش، آلمان، رومانی، بلغارستان، آذربایجان، هلند، اسلواکی، چک ، اوکراین، فرانسه ، زیمباوه، کانادا، ترکیه، استرالیا، سوئیس، گرجستان، سوئد، آمریکا و لتونی حضور دارند.

این مسابقات از ۱۴ لغایت ۲۸ آذر ماه برگزار و تیم ملی کشورمان با ترکیب انوشا شاهقلی، شاهین خالدان و محسن حسین زاده به مدت ۲ هفته به مصاف حریفان خود می‌رود.

تیم ملی تنیس ایران خود را برای حضور در رقابت‌های گروه ۳ آسیا و اقیانوسیه که اواخر تیر ماه سال آینده با حضور تیم‌های سقوط کننده از گروه ۲ (ایران و لبنان)، تیم‌های حاضر در گروه ۳ (ترکمنستان، هنگ کنگ، سوریه و کامبوج) و تیم‌های صعود کننده از گروه ۴ (جزایر پاسیفیک و سنگاپور) برگزار می‌شود، آماده می‌کند.

۲ تیم برتر جواز حضور در گروه ۲ آسیا و اقیانوسیه را به دست می‌آورند و هدایت تیم ملی کشورمان بر عهده سعید احمدوند خواهد بود و قاسم کردی نیز به عنوان سرپرست ملی پوشان را همراهی می‌کند./فارس