حاشیه دیدار سایپا- استقلال اهواز تونل افتخار برای صادقی/ مایلی‌کهن تماشاگر ویژه

مربیان تیم ملی و مدیر فنی تیم امید از جمله تماشاگران ویژه این مسابقه هستند.  به گزارش مازند اسپرت؛ ، محمد مایلی‌کهن مدیر فنی تیم امید یکی از تماشاگران ویژه این مسابقه است که در کنار بیت‌الله رضایی مدیرعامل باشگاه سایپا بازی را تماشا می‌کند. * داکروز و دون گاسپار از مربیان تیم ملی بزرگسال نیز […]

مربیان تیم ملی و مدیر فنی تیم امید از جمله تماشاگران ویژه این مسابقه هستند.

خبرگزاری فارس: تونل افتخار برای صادقی/ مایلی‌کهن تماشاگر ویژه به گزارش مازند اسپرت؛ ، محمد مایلی‌کهن مدیر فنی تیم امید یکی از تماشاگران ویژه این مسابقه است که در کنار بیت‌الله رضایی مدیرعامل باشگاه سایپا بازی را تماشا می‌کند.

* داکروز و دون گاسپار از مربیان تیم ملی بزرگسال نیز در ورزشگاه حضور دارند. گاسپار و کروز چند صندلی دورتر از محمد مایلی‌کهن نشستند.

* در شروع مسابقه بازیکنان دو تیم به افتخار ابراهیم صادقی کاپیتان سایپا که به رکورد ۴۰۰ بازی با پیراهن این تیم در لیگ برتر رسید تونل افتخار باز کردند و برای او دست زدند.

* در ورزشگاه دو بنر از ابراهیم صادقی دیده می‌شود که بر روی یکی از آنها  نوشته شده «کاپیتان ۴۰۰ تایی شد».

* پیش از شروع مسابقه میلاد میداودی از تیم سایپا به سمت نیمکت استقلال اهواز رفت و با آنها خوش و بش کرد.

* پرویز کریمی و عادل کلاه‌کج از بازیکنان استقلال اهواز پیش از شروع مسابقه به سمت مجید جلالی رفت و با نیمکت‌نشینان سایپا خوش و بش کردند.

* حدود ۵۰ تماشاگر در ورزشگاه حضور دارند که این تماشاگران همگی با کاور نارنجی در ورزشگاه هستند و تیم سایپا را تشویق می‌کنند. آنها ابراهیم صادقی را با نام کاپیتان بامعرفت تشویق می‌کنند.

دیدار دو تیم تا دقیقه ۵ با نتیجه مساوی بدون گل در جریان است./فارس