معرفی اجمالی داوران هفته ۱۹ لیگ دسته یک + عکس

به گزارش مازند اسپرت ؛ از هفته ۱۹ لیگ دسته یک کشور تیم های لیگ یکی در شهر های مختلف بایکدیگر رو به رو خواهند شد که در این میان نساجی مازندران میزبان و خونه به خونه میهمان رشتی ها خواهند شد  . اما داوران دیدار های نمایندگان استان مازندران عبارتند از :   سه […]

به گزارش مازند اسپرت ؛ از هفته ۱۹ لیگ دسته یک کشور تیم های لیگ یکی در شهر های مختلف بایکدیگر رو به رو خواهند شد که در این میان نساجی مازندران میزبان و خونه به خونه میهمان رشتی ها خواهند شد  . اما داوران دیدار های نمایندگان استان مازندران عبارتند از :

 


سه شنبه ۱۳۹۴/۰۹/۲۴

نساجی مازندران– خیبر خرم آباد            ساعت ۱۴:۰۰        ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر

رضا کرمانشاهی- حسین طالقانی- حسن توماری- مهدی اجاقی ناظر داوری: محمد امیری

 

سابقه سر داور : رضا کرمانشاهی از سال ۱۳۸۹ در حال قضاوت در ليگ برتر بوده و آخرين درجه داوری اش ملی (۱۳۸۴) است. کرمانشاهی از سال ۱۳۷۴ که مدرک درجه ۳ خود را اخذ کرد فعاليت حرفه ايش را آغاز کرده است.

 

 

سه شنبه ۱۳۹۴/۰۹/۲۴

داماش گیلان- خونه به خونه بابل            ساعت ۱۴:۰۰        ورزشگاه شهید عضدی رشت

احمد صالحی- مهدی سیفی- یوسف مغروری- غلامرضا مستقیم ناظر داوری: حبیب اله شیرازی

 

سابقه سر داور :  سید احمد صالحی از سال ۱۳۸۶ در حال قضاوت در ليگ برتر بوده و آخرين درجه داوری اش ملی (۱۳۸۴) است. صالحی از سال ۱۳۷۴ که مدرک درجه ۳ خود را اخذ کرد فعاليت حرفه ايش را آغاز کرده است. صالحی در رشته کارشناسی تربیت بدنی تحصيل کرده است و در حال حاضر به عنوان کارشناس تربیت بدنی و در رشته تخصصی اش فعاليت می کند.

 

برای مشاهده اسامی کامل داوران هفته ۱۹ لیگ دسته یک اینجا کلیک کنید .