نعمتی: مجموعه شهروند توان خارج شدن از قعر جدول را دارد/ امیدوارم با پیروزی مقابل منصوری، ادامه لیگ را امیدوارانه تر پیگیری کنیم

سرمربی شهروند ساری با دشوار دانستن دیدار مقابل منصوری قرچک، از تلاش این تیم برای کسب برتری خبر داد.   به گزارش مازنداسپرت : مهدی نعمتی سرمربی شهروند ساری در خصوص شرایط این تیم گفت: سفر بسیار خسته کننده ای به تبریز داشتیم. مسیر ساری به تهران ۱۲ ساعت به طول انجامید و پرواز ما […]

سرمربی شهروند ساری با دشوار دانستن دیدار مقابل منصوری قرچک، از تلاش این تیم برای کسب برتری خبر داد.

 

به گزارش مازنداسپرت : مهدی نعمتی سرمربی شهروند ساری در خصوص شرایط این تیم گفت: سفر بسیار خسته کننده ای به تبریز داشتیم. مسیر ساری به تهران ۱۲ ساعت به طول انجامید و پرواز ما به تبریز هم با ۶ ساعت تاخیر صورت گرفت.

در بازگشت به تهران نیز با ۶ ساعت تاخیر مواجه شدیم و متاسفانه پروازمان نیز بسیار پرخطر بود و به همین جهت ترس و اضطراب فراوانی در تیم بوجود آمد. بسیار خسته به ساری بازگشتیم و هنوز آثار خستگی در جسم همه بازیکنان وجود دارد که امیدوارم با تمهیدات و تمریناتی که در نظر خواهیم گرفت،شادابی و طراوت را به تیم بازگردانیم و فعالیت رو به رشدی را داشته باشیم. وی دیدار با شهیدمنصوری قرچک را سخت و دشوار دانست و اضافه کرد: بازی مقابل منصوری همانند سایر دیدارهای پایان فصل سخت و دشوار خواهد بود و با توجه به شناختی که از تیم حریف داریم و حمایت طرفداران پرشورمان در ساری، امیدوارم با پیروزی در این بازی ادامه مسابقات را امیدوارانه تر پیگیری کنیم تا به هدف خود که همان حضور در لیگ برتر سال آینده است، جامع عمل بپوشانیم. البته جایگاه دو تیم در جدول رده بندی نویدبخش دیداری پر افت و خیز و نفس گیر را می دهد که انشاا… نتیجه مسابقه به سود ما به اتمام برسد.

 

سرمربی شهروند از تلاش فراوان بازیکنان و کادرفنی این تیم خبر داد و گفت: مجموعه کادرفنی و بازیکنان همه با توکل به خداوند بزرگ، سخت در تلاش هستند تا از فرصت هایی که در دیدارهای خانگی داریم نهایت استفاده را ببریم تا تیم را از قعر جدول نجات داده و به سمت رتبه های بهتری گام برداریم. نعمتی ادامه داد: بازی در هفته های پایانی بسیار دشوار خواهد بود اما مجموعه شهروند توان خارج شدن از قعر جدول را دارد و امیدوارم با حمایت همه جانبه مسئولان و انجام دادن تعهداتشان و حمایت یکپارچه تماشاگران از تیم، بحران را پشت سر گذاشته و به نتایج مطلوبی برسیم و فصل را به خوبی و خوشی به اتمام برسانیم.