گزارش تمرین پرسپولیسي ها

تمرین امروز پرسپولیس در حالی برگزار شد که هم برانکو و هم بازیکنان این تیم بابت کیفیت زمین درفشی فر گلایه داشتند.   به گزارش مازند اسپرت:شاگردان برانکو ایوانکوویچ مطابق روز گذشته و از ساعت ۱۱ با حضور در سالن به گرم کردن بدن های خود زیر نظر مربی بدنساز پرداختند و بعد از ۳۰ […]

تمرین امروز پرسپولیس در حالی برگزار شد که هم برانکو و هم بازیکنان این تیم بابت کیفیت زمین درفشی فر گلایه داشتند.

 

به گزارش مازند اسپرت:شاگردان برانکو ایوانکوویچ مطابق روز گذشته و از ساعت ۱۱ با حضور در سالن به گرم کردن بدن های خود زیر نظر مربی بدنساز پرداختند و بعد از ۳۰ دقیقه در زمین ناهموار درفشی فر حاضر شدند تا تمرینات تاکتیکی خود را برای آماده شدن برابر گسترش فولاد پشت سر بگذارند.

* مطابق روز گذشته سرمای هوای تاثیر زیادی روی عملکرد شاگردان برانکو ایوانکوویچ گذاشته بود و البته این در حالی بود که کریم باقری بدون توجه به این سرما بار دیگر با شورت ورزشی و بدون گرمکن در زمین حاضر شد.

* بازیکنان بعد از گرم کردن در سالن در زمین حاضر شدند و این در حالی بود که برانکو تلاش زیادی داشت تا با یافتن بخش مناسبی از زمین برای انجام تمرین، مانع از مصدومیت شاگردانش شود.

* پرسپولیسی ها که در پیدا کردن زمین تمرین تاکنون ناکام مانده اند در هفته های آینده نیز باید با همین شرایط به کار خود ادامه دهند و گفته می شود رایزنی ها یک ماه دیگر به پایان می رسد و آنها در محل جدید به تمرین خواهند پرداخت.

* بازیکنان گلایه زیادی به زمین محل تمرین داشتند و کریم باقری از آنها خواست احتیاط لازم برای جلوگیری از مصدومیت و برخورد فیزیکی را لحاظ کنند.

* برانکو با تقسیم بازیکنان با سه گروه کارهای تاکتیکی را آغاز کرد و تنها سه ملی پوش امید در این تمرین غایب هستند.

* کریم باقری مطابق روز گذشته، در تمرین امروز هم در جمع بازیکنان حاضر شد و به تمرین پرداخت و کری های جالبی را رقم زد.

* سهیل اصغری که در تمرین روز گذشته آسیبی جدی دیده بود امروز بدون مشکل در تمرین گروهی حاضر شد و به تمرین پرداخت.

* سرمای هوا باعث شده بود روی سکوی تماشاگران ورزشگاه درفشی‌فر تعداد اندکی هوادار حضور داشته باشند.

* جدیت برانکو در تمرین امروز هم کاملا به چشم می آمد و او بارها بارها با داد و فریاد‌هایش نکات تاکتیکی و حتی جای‌گیری بازیکنان در زمین را به آنها گوشزد کرد.

* تمرین حفظ توپ و شوتزنی در ادامه در دستور کار سرخپوشان قرار گرفت.

* تعدادی هوادار خانم بیرون مجموعه در انتظار سرخپوشان بودند تا با آنها عکس یادگاری بگیرند.

* تمرین ۱۰۰ دقیقه ای سرخپوشان در نهایت با سوت برانکو به پایان رسید و آنها بعد از رفتن به رختکن راهی منازل خود شدند.  

ورزش سه