بنیتس: ماسکرانو از ژابی و جرارد باکیفیت‌تر است

خاویر ماسکرانو، ستاره آرژانتینی بارسلونا، خود را مدیون بنیتس، سرمربی حال حاضر رئال می داند و در مصاحبه با گاتزتا دلو اسپورت فاش ساخت که این مربی برای متقاعد کردن وی، او را برتر از ژابی و جرارد دانسته است.   به گزارش “مازنداسپرت“، خاویر ماسکرانو، پیش از پیوستن به بارسلونا، برای لیورپول بازی می […]

خاویر ماسکرانو، ستاره آرژانتینی بارسلونا، خود را مدیون بنیتس، سرمربی حال حاضر رئال می داند و در مصاحبه با گاتزتا دلو اسپورت فاش ساخت که این مربی برای متقاعد کردن وی، او را برتر از ژابی و جرارد دانسته است.

 

به گزارش “مازنداسپرت“، خاویر ماسکرانو، پیش از پیوستن به بارسلونا، برای لیورپول بازی می کرد. رافا بنیتس زمانیکه هدایت لیورپول را بر عهده داشت، ماسکرانو را از وستهام خریداری کرد و همواره نیز به وی اعتماد کامل داشت.

ماسکرانو در مصاحبه با گاتزتا دلو اسپورت , در مورد بنیتس گفت:” رافا از زمانیکه من در ریورپلات بازی می کردم خواهان من بود و می خواست مرا به والنسیا ببرد اما این امکان میسر نشد و من سال ۲۰۰۶ به وستهام رفتم.

سال ۲۰۰۷ با مسئولان یووه مذاکراتی جدی داشتم ولی بنیتس بار دیگر با من تماس گرفت و با هم صحبت کردیم. به او گفتم که با وجود ژابی، جرارد و سیسوکو، من در لیورپول چه کاری می توانم انجام دهم؟ که او در جواب گفت:” تو از هر سه بازیکن بهتر و با کیفیت تر هستی” و اینگونه شد که به لیورپول پیوستم.

تابستان ۲۰۱۴ که فصل بسیار بدی را با بارسلونا پشت سر گذاشته بودم، بازهم رافا با من تماس گرفت و به من پیشنهاد پیوستن به ناپولی را داد اما من قراردادم را با بارسلونا تمدید کردم. در حال حاضر به این دلیل که او مربی رئال شده، ارتباطمان کمتر از گذشته است؛ با این حال همیشه مدیون او هستم. بنیتس یک مربی اهل مطالعه و با دانش است که نقش مهمی در پیشرفت فوتبالی من ایفا کرد.”

 

منبع:ورزش۳