کارگاه آشنایی با رسانه ها و کاربرد آن در بازاریابی ورزشی برگزار شد + گزارش تصویری

کارگاه آشنایی با رسانه ها و کاربرد آن در بازاریابی ورزشی ، به مناسبت هفته پژوهش برگزار شد . به گزارش مازند اسپرت ؛ به مناسبت هفته پژوهش کارگاه آشنایی با رسانه ها و کاربرد آن در بازاریابی ورزشی به سرپرستی خانم دکتر کلاته ( عضو هیئت علمی دانشگاه مازندران) و مصطفی مقدس ( دانشجوی […]

کارگاه آشنایی با رسانه ها و کاربرد آن در بازاریابی ورزشی ، به مناسبت هفته پژوهش برگزار شد .

به گزارش مازند اسپرت ؛ به مناسبت هفته پژوهش کارگاه آشنایی با رسانه ها و کاربرد آن در بازاریابی ورزشی به سرپرستی خانم دکتر کلاته ( عضو هیئت علمی دانشگاه مازندران) و مصطفی مقدس ( دانشجوی دکتری مدیریت ورزشی دانشگاه مازندران)  در آمفی تئاتر دانشکده تربیت بدنی دانشگاه مازندران برگزار شد.

  در این کارگاه که با حضور دانشجویان مقاطع مختلف تحصیلی به ویژه دانشجویان مقطع ارشد و دکتری برگزار شد، ابتدا توضیحاتی در مورد ارتباطات و مدل های ارتباطی مطرح شد، سپس رسانه ها که به عنوان ابزارهای برقراری ارتباط هستند معرفی شدند و همچنین در مورد  تقسیم بندی رسانه ها بحث شد و سپس به کاربرد رسانه ها در بازاریابی ورزشی پرداخته شد که به عنوان یک ابزار ارتباطی برای برقراری ارتباط با مخاطبان استفاده شده و در فروش و ترویج کالا و محصولات ورزشی موثر هستند.

در پایان به شرکت کنندگان در این کارگاه گواهینامه شرکت در کارگاه اهدا خواهد شد.

 

1

2

4

5