ستاره بانوان مازنی در انتظار نظر پزشکان / مليحه فضلی مصدوم شـــد

ملیحه فضلی منتظر است تا پزشکان نظر نهایی خود را بدهند. به گزارش مازند اسپرت ؛ شاید این ستاره ورزش بانوان استان و پیشاهنگ ورزش بانوان کشور مجبور شود خیلی زود به خانه بازگردد. اولین دارنده دو مدال طلای پی در پی جهان برای ورزش بانوان ایران پس از خداحافظی از ووشو به کشتی آلیش […]

faazliiملیحه فضلی منتظر است تا پزشکان نظر نهایی خود را بدهند.

به گزارش مازند اسپرت ؛ شاید این ستاره ورزش بانوان استان و پیشاهنگ ورزش بانوان کشور مجبور شود خیلی زود به خانه بازگردد. اولین دارنده دو مدال طلای پی در پی جهان برای ورزش بانوان ایران پس از خداحافظی از ووشو به کشتی آلیش روی آورده و به قدری پیشرفت کرده که محتمل بود در رقابتهای جهانی نیز به میدان برود.

فضلی اما به دلیل لغو این مسابقات در اردوی تیم ملی مشغول تمرین بود که خبر رسید از ناحیه کتف به شدت مصدوم شده و حالا آزمایشات پزشکی را سپری می کند تا میزان آسیب دیدگی اش مشخص شود. خودش که می گوید: امیدوارم خیلی عمیق نباشد. درد شدیدی را احساس می کنم. فعلا که تست داده ام و عکسبرداری انجام شده است. منتظر اعلام پزشکان هستند. خدا کند نیازی به جراحی نباشد چون تازه در شرایط مناسب بودم.

ملیحه فضلی در کنار منا اصغری مازنی ها تیم ملی آلیش هستند که باید در مسابقات انتخابی شرکت می کردند اما حالا همه چیز برای فضلی نامشخص است: بالاخره مصدومیت بخشی از ورزش قهرمانی است ولی تا حالا اینطور آماده نبودم. امیدوارم خیلی زود برگردم.