میثاقیان :این تیم متعلق به تمام مازندرانی ها است / با خونه به خونه لیگ برتری می شوم

اکبر میثاقیان بعد از قبول هدایت خونه به خونه بابل ابراز امیدواری کرد به همراه این تیم بتواند فصل موفقی را در لیگ دسته اول پشت سر بگذارد.   به گزارش مازنداسپرت :سرمربی فصل پیش مس کرمان در گفتگو با خبرنگاران  درباره حضورش در تیم خونه به خونه گفت: ما قرارداد بستیم و کادرفنی را […]

اکبر میثاقیان بعد از قبول هدایت خونه به خونه بابل ابراز امیدواری کرد به همراه این تیم بتواند فصل موفقی را در لیگ دسته اول پشت سر بگذارد.

 

به گزارش مازنداسپرت :سرمربی فصل پیش مس کرمان در گفتگو با خبرنگاران  درباره حضورش در تیم خونه به خونه گفت: ما قرارداد بستیم و کادرفنی را به زودی معرفی خواهیم کرد تا تمرینات را آغاز کنیم و هدف مان حضوری قدرتمند و شایسته در لیگ دسته اول خواهد بود. مالک خونه به خونه واقعا از خود گذشتگی می کند که در این شرایط در فوتبال سرمایه گذاری می کند، همانطور که آقای درویش در شموشک همه چیزش را پای فوتبال گذاشت تا به فوتبال خدمت کند.
وی ادامه داد: خونه به خونه متعلق به تمام مازندران است مثل نساجی که افتخار همه مازندرانی است و من امیدوارم هر دو تیم در فصل پیش رو به لیگ برتر صعود کنند چرا که استان فوتبال خیز مازندران لیاقت حضور در لیگ برتر را دارد.
اکبر میثاقیان که پیش از این به همراه شموشک لیگ برتری شده بود درباره تجربه جدیدش در این استان گفت: من قبلا با شموشک به لیگ برتر صعود کردم و امسال هم هدفم این است و همچنین دوست دارم استعدادهای تازه ای را مثل آن تیم به فوتبال ایران معرفی کنم.
منبع :ورزش۳