برپایی اردوی تیم ملی وزنه‌برداری در چالوس بدون هماهنگی !

اردوی تیم ملی وزنه‌برداری بزرگ‌سالان کشورمان در حالی در مازندران و شهر چالوس برگزار می‌شود که هیئت وزنه‌برداری استان از این اردو ابراز بی‌اطلاعی و بی‌خبری می‌کند.    به گزارش مازند اسپرت، اردوی تیم ملی وزنه‌برداری بزرگ‌سالان کشورمان در حالی از امروز در چالوس برگزار می‌شود که هیئت وزنه‌برداری مازندران به خاطر عدم هماهنگی فدراسیون […]

VZNEاردوی تیم ملی وزنه‌برداری بزرگ‌سالان کشورمان در حالی در مازندران و شهر چالوس برگزار می‌شود که هیئت وزنه‌برداری استان از این اردو ابراز بی‌اطلاعی و بی‌خبری می‌کند.

 

 به گزارش مازند اسپرت، اردوی تیم ملی وزنه‌برداری بزرگ‌سالان کشورمان در حالی از امروز در چالوس برگزار می‌شود که هیئت وزنه‌برداری مازندران به خاطر عدم هماهنگی فدراسیون از برگزاری این اردو در استان ابراز بی‌اطلاعی کرد.

عضو هیئت‌ رئیسه هیئت وزنه‌برداری مازندران امروز در گفت‌وگویی گفت: از مسئولان فدراسیون گلایه دارم زیرا برای برگزاری این اردو حداقل نیاز به یک هماهنگی کوچک و یا ارسال نامه با هیئت وزنه‌برداری استان بود.

سعید حمزه‌نتاج با بیان اینکه در چهار سال گذشته هیئت وزنه‌برداری مازندران همواره از هیئت‌های برتر کشور بوده است، تصریح کرد: هیئت وزنه‌برداری در سالیان گذشته تعامل و هماهنگی خوبی با فدراسیون داشته و همواره برای توسعه این رشته ورزشی نیز تعامل و ارتباط دارد.

وی با اشاره به انتقاد از فدراسیون بابت بی‌خبری هیئت وزنه‌برداری در اردوی مازندران، افزود: این اردو چنین شرایطی دارد که یک مهمان وارد خانه‌مان شود و صاحب‌خانه از میزبانی این مهمانی بی‌اطلاع باشد.

عضو هیئت رئیسه هیئت وزنه‌برداری مازندران با بیان اینکه این اردو ظاهرا با هماهنگی یکی از پیشکسوتان وزنه‌بردار در چالوس برگزار می‌شود، گفت: کاش این هماهنگی و برپایی اردو با هیئت استان صورت می‌گرفت تا با یک شخص خاص هماهنگ می‌شد.

به گزارش مازند اسپرت ، تیم ملی وزنه‌برداری بزرگ‌سالان کشورمان در حالی برای حضور در مسابقات ۲۰۱۵ جهانی آمریکا و آسیایی تایلند طی دو هفته در چالوس آماده می‌شود که هیئت وزنه‌برداری مازندران از برگزاری این اردو بی‌اطلاع است.