کانیزارس: نویل به خاطر دوستی با لیم مربی والنسیا شده است

دروازه‌بان پیشین تیم فوتبال والنسیا اسپانیا از انتخاب گری نویل به عنوان سرمربی تیم والنسیا به شدت انتقاد کرد.   به گزارش مازند اسپرت ؛ سانتیاگو کانیزارس دروازه‌بان سال‌های نه چندان دور تیم فوتبال والنسیا از انتخاب گری نویل به عنوان سرمربی این تیم به شدت انتقاد کرد و گفت: متاسفانه مالک سنگاپوری هیچ علمی […]

دروازه‌بان پیشین تیم فوتبال والنسیا اسپانیا از انتخاب گری نویل به عنوان سرمربی تیم والنسیا به شدت انتقاد کرد.

خبرگزاری فارس: کانیزارس: نویل به خاطر دوستی با لیم مربی والنسیا شده است

 

به گزارش مازند اسپرت ؛ سانتیاگو کانیزارس دروازه‌بان سال‌های نه چندان دور تیم فوتبال والنسیا از انتخاب گری نویل به عنوان سرمربی این تیم به شدت انتقاد کرد و گفت: متاسفانه مالک سنگاپوری هیچ علمی نسبت به فوتبال ندارد و هر کاری دلش می‌خواهد می‌کند، او باید با مقامات باشگاه و پیشکسوتان والنسیا مشورت کند، گری نویل بدون هیچ تجربه ای چرا باید مربی والنسیا باشد؟ مگر نه این است که او به خاطر دوستی با پیتر لیم مد نظر مالک سنگاپوری والنسیا انتخاب شده است؟ این یک توهین تاریخی به هواداران والنسیا است.

پیتر لیم انگ هوک، تاجر ثروتمند سنگاپوری – انگلیسی است که در لندن چندین مرکز تفریحی و ورزشی را مدیریت می‌کند و مالک چندین کمپانی بازرگانی در آسیا است. او در استرالیا درس خوانده و فارغ التحصیل دانشگاه ملبورن است.