تحولی اساسی در تیم آقای نماینده/شبیر لطفی سرمربی ، رضا تقوی مدیر فنی صنعت جوان شدند + گزارش تصویری

بر خلاف جو سازی های برخی رسانه های تازه کار ، باز هم به مانند این چند سال گذشته حرف ها و نوشته های مازند اسپرت بر پایه حقیقت ، درست از آب در آمد . مطالب کار شده و پیش بینی های انجام شده در خصوص تغییر و تحولات اساسی در باشگاه صنعت جوان […]

252525253بر خلاف جو سازی های برخی رسانه های تازه کار ، باز هم به مانند این چند سال گذشته حرف ها و نوشته های مازند اسپرت بر پایه حقیقت ، درست از آب در آمد . مطالب کار شده و پیش بینی های انجام شده در خصوص تغییر و تحولات اساسی در باشگاه صنعت جوان ساری درست بود و با خبر شدیم تغییراتی در این باشگاه به وجود آمد .

به گزارش مازند اسپرت ؛ بعد از کسب نتایج ضعیف کادر فنی سابق صنعت جوان ساری در لیگ دسته دوم فوتبال کشور و همچنین افشاگری های انجام شده ، مالک باشگاه صنعت جوان ساری تغییراتی اساسی در این باشگاه انجام داد .

در حالی که روز قبل از پرواز صنعتی ها به کیش برای دیدار با توسعه این شهر ، پایگاه خبری مازند اسپرت از انجام تغییرات اساسی در این تیم خبر داده بود ، عده ای با تکذیب این اخبار قصد تخریب مازند اسپرت را داشتند ، اما به مانند این چند سال ، مازند اسپرتی ها خبری قلم خود را بر پایه حقیقت بر روی کاغذ آوردند و این بار هم صحت اخبار کار شده در مازند اسپرت تایید شد .

شبیر لطفی مربی جوان و با تجربه ساروی که هفته گذشته توسط شخص ” محمد دامادی ” برای هدایت تیم فوتبال صنعت جوان ساری به این تیم پیوست ، بعد از دیدار این تیم برابر ” توسعه کیش ” در اولین تمرین در جمع بازیکنان و عوامل تیم معارفه شد تا از این پس هدایت تیم را بر عهده بگیرد تا صنعت ساری را از این وضع اسفناک نجات دهد .

این مربی کاربلد که تمایلی به کار کردن با هیچکدام یک از اعضای کادر قبلی را نداشت , در اقدامی جالب توجه ” رضا تقوی ” را که ابتدای فصل با بی مهری بعضی دوستان به اصطلاح دلسوز از تیم کنار گذشته شده بود را به جمع کادر فنی ، به عنوان ” مدیر فنی ” اضافه کرد .

همچنین بعد از کنار گذاشته شدن سرپرست سابق ، در حال حاضر مسئولین باشگاه در حال مذاکره با دو گزینه می باشند که در این بین نام ” کاوه پاشایی ” سرپرست محبوب و دوست داشتنی صنعتی ها در سال های گذشته نیز به چشم میخورد . اما در حال حاضر ” ایرج روحی ” مرد کهنه کار ورزش شهرستان ساری به عنوان سرپرست موقت در این تیم ، این مسئولیت را برعهده دارد .

اما بعد از کنار گذاشته شدن داداش زاده و کادر فنی سابق ، شبیر لطفی که تعصب خاصی به شهر و مردم ساری دارد و همچنین احترام زیادی هم برای پیشکسوتان این شهرستان قائل است ، آقایان حسن دائمی ، مهدی عیسایی و عباس وفادار را به عنوان کمک های خودش در این تیم معرفی کرد تا برخلاف ابتدای فصل ، حالا صنعت واقعا ساروی شود !

حال با این تغییر و تحولات اساسی هواداران و علاقمندان صنعت ، باید منتظر باشند و ببینند نیم فصل دومی رویایی در انتظار آنها خواهد بود یا خیر ؟ آیا صنعت ساری از انتهای جدول و مرز سقوط نجات پیدا خواهد کرد یا خیر ؟ باید منتظر بمانیم …

 

برای مشاهده کلیپ تمرین تیم فوتبال صنعت ساری با حضور شبیر لطفی و رضا تقوی ” اینـــــجا ” را کلیک کنید

به گزارش مازند اسپرت ؛ در ادامه این پست ، گزارش تصویری تمرین صنعت جوان ساری با حضور ” رضا تقوی ” به عنوان مدیر فنی و اعضای جدید کادر فنی و سرپرستی این تیم را مشاهده میکنید :