هفته هشتم لیگ برتر والیبال/ کاله مازندران در سالن بدون تماشاگر آمل مغلوب شهرداری اورمیه شد

تیم والیبال کاله مازندران امشب از هفته هشتم لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور مقابل شهرداری ارومیه با نتیجه سه بر یک تن به شکست داد. به گزارش مازند اسپرت ، تیم والیبال کاله مازندران در هفته هشتم دور رفت لیگ برتر والیبال قهرمانی باشگاه‌های کشور یادواره ۲۰۰ شهید والیبالیست، امشب میزبان تیم قدرتمند شهرداری ارومیه […]

kallleeeتیم والیبال کاله مازندران امشب از هفته هشتم لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور مقابل شهرداری ارومیه با نتیجه سه بر یک تن به شکست داد.

به گزارش مازند اسپرت ، تیم والیبال کاله مازندران در هفته هشتم دور رفت لیگ برتر والیبال قهرمانی باشگاه‌های کشور یادواره ۲۰۰ شهید والیبالیست، امشب میزبان تیم قدرتمند شهرداری ارومیه بود.

این دیدار همزمان با شهرهایی همانند زاهدان، گنبد، تهران، مشهد و اردکان در سالن ورزشی بدون تماشاگر پیامبر اعظم (ص) برگزار شد که در آن نماینده مازندران با نتیجه سه بر یک مغلوب حریف شد.

تیم والیبال کاله مازندران که برای دومین بار متوالی در فصل جاری به دلیل توهین تماشاگران و فحاشی به داور در دیدار مقابل پیکان تهران از حضور هواداران در دیدار خانگی محروم شده بود، بدون حمایت هواداران در ست نخست با امتیاز ۲۵ بر ۲۰ مغلوب حریف ارومیه‌ای شد.

شاگردان بهروز عطایی در ست دوم دیدار تنگاتنگی را به نمایش گذاشتند و در پایان با نتیجه ۲۷ بر ۲۵ طعم پیروزی را چشیدند ولی بازیکنان شهرداری با هدایت جهانگیر سید عباسی در ست‌های سوم و چهارم با امتیاز ۲۵ بر ۲۳ و ۲۵ بر ۱۷ به پیروزی رسیدند تا در نهایت با نتیجه سه بر یک با کسب سه امتیاز شیرین خارج خانه به ارومیه بازگردند.

تیم والیبال شهرداری ارومیه تا پایان هفته هشتم لیگ برتر والیبال با هفت پیروزی، یک شکست و کسب ۲۲ امتیاز در رده نخست جدول رده‌بندی جای دارد و کاله مازندران با چهار پیروزی و چهار شکست ۱۴ امتیازی است.

برای این دیدار که در سالن بدون تماشاگر پیامبر اعظم (ص) برگزار شد، غفار درخشنده نماینده فدراسیون والیبال بوده و امر قضاوت به حمید راهجردیان و داود نافعی سپرده شده بود.

نتایج کامل هفته هشتم لیگ برتر والیبال به قرار زیر است:

گوهر کویر زاهدان صفر – پیکان تهران ۳ (۱۸ بر ۲۵، ۱۷ بر ۲۵ و ۱۷ بر ۲۵)
بازرگانی جواهری گنبد صفر – شهرداری تبریز ۳ (۲۰ بر ۲۵، ۲۲ بر ۲۵ و ۲۳ بر ۲۵)
سایپا ۳– متین صالحین ورامین ۲ (۲۴ بر ۲۶، ۲۵ بر ۲۰، ۲۵ بر ۲۰، ۲۳ بر ۲۵ و ۱۵ بر ۱۲)
کاله مازندران یک – شهرداری ارومیه ۳ (۲۰ بر ۲۵، ۲۷ بر ۲۵، ۲۳ بر ۲۵ و ۱۷ بر ۲۵)
ثامن الحجج خراسان ۳– آلومینیوم المهدی هرمزگان صفر (۲۵ بر ۲۳، ۲۵ بر ۱۷ و ۲۵ بر ۲۰)
آرمان ورزشی اردکان صفر – بانک سرمایه ۳ (۱۳ بر ۲۵، 20 بر ۲۵ و ۱۷ بر ۲۵)

جدول لیگ برتر والیبال در پایان هفته هشتم به قرار زیر است:


رده تیم امتیاز تعداد بازی تعداد برد معدل ست معدل پوئن
۱ شهرداری ارومیه ۲۲ ۸ ۷ ۲٫۸۷ ۱٫۰۹
۲ بانک سرمایه ۱۸ ۸ ۶ ۲٫۳۷ ۱٫۱۵
۳ پیکان تهران ۱۶ ۷ ۶ ۲٫۵۷ ۱٫۱۳
۴ شهرداری تبریز ۱۵ ۸ ۵ ۱٫۵۳ ۱٫۰۷
۵ کاله مازندران ۱۴ ۸ ۴ ۱٫۳۰ ۱٫۰۶
۶ ثامن الحجج خراسان ۱۲ ۷ ۴ ۱٫۳۰ ۱٫۰۳
۷ متین صالحین ورامین ۱۲ ۸ ۴ ۱٫۰۰ ۱٫۰۲
۸ سایپا ۱۰ ۸ ۴ ۰٫۸۴ ۰٫۹۹
۹ بازرگانی جواهری گنبد ۹ ۸ ۳ ۰٫۷۲ ۰٫۹۴
۱۰ آرمان ورزش اردکان ۸ ۸ ۳ ۰٫۶۵ ۰٫۸۹
۱۱ آلومینیوم المهدی هرمزگان ۵ ۸ ۱ ۰٫۳۶ ۰٫۹۰
۱۲ گوهر کویر زاهدان ۰ ۸ ۰ ۰٫۰۸ ۰٫۷۶