مربی تیم ملی هاکی بانوان: جوانگرایی هدف اصلی در این تیم است

به گزارش مازند اسپرت:سال قبل برنامه ای برای تیم ملی هاکی بانوان تدوین نشد و در شش ماه اول امسال هم استانهای مستعد در صدد تشکیل تیم و آماده سازی برای حضور قدرتمند در لیگ برتر هستند تا بتوانند در مرحله جدید اردوی تیم ملی بهترینها را معرفی کنند. وی خاطرنشان کرد: شهریور ماه امسال […]

به گزارش مازند اسپرت:سال قبل برنامه ای برای تیم ملی هاکی بانوان تدوین نشد و در شش ماه اول امسال هم استانهای مستعد در صدد تشکیل تیم و آماده سازی برای حضور قدرتمند در لیگ برتر هستند تا بتوانند در مرحله جدید اردوی تیم ملی بهترینها را معرفی کنند.

وی خاطرنشان کرد: شهریور ماه امسال فصل جدید لیگ برتر هاکی بانوان کشور آغاز می شود و هر استان شرکت کننده موظف است شش تا هفت بازیکن زیر ۱۸ سال در ترکیب تیم خود داشته باشد.

نوری افزود: بانوان در سال های اخیر فقط در بخش لیگ برتر فعالیت داشته و کمتر به رده های سنی پرداخته اند اما اکنون یکی از سیاستهای اصلی فدراسیون پرداختن به رده های سنی پایه به ویژه نوجوانان و جوانان تعریف شده است.

مربی تیم ملی هاکی بانوان کشور افزود: در چند سال اخیر بازیکنان رده های سنی پایه می توانستند در ترکیب تیمها در لیگ برتر شرکت کنند و برنامه ای تحت عنوان قهرمانی کشور برای آنها نداشتیم اما اکنون رویکرد فدراسیون در راستای پشتوانه سازی تیم ملی بزرگسالان کشور و توجه ویژه به رده های سنی است.

وی با اشاره به اهمیت رقابتهای لیگ برتر هاکی بانوان کشور گفت: ملاک اصلی نفرات جدید اردوی تیم ملی هاکی بانوان درخشش در مسابقات لیگ برتر است بنابراین از تمامی هاکی بازان مستعد خواسته شده با آمادگی مطلوب در این پیکارها حضور یابند.

وی افزود: انتظار داریم با برگزاری منظم لیگ برتر هاکی بانوان کشور و شناسایی استعدادهای نخبه بتوانیم تیمی قدرتمند را در عرصه ملی تشکیل دهیم.

طیبه نوری از مربیان دارای درجه مربیگری بین المللی در ورزش هاکی است و سالهاست که در کادر فنی تیم ملی هاکی بانوان کشور فعالیت دارد.

منبع:ايرنا