مسئول کمیته نقل و انتقالات باشگاه استقلال:: با مدیر برنامه های مهاجم کروات به توافق رسیدیم

به گزارش مازند اسپرت:بهرام امیری روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا در مورد حضور پرو پیچ مهاجم اهل کرواسی در ایران اظهار کرد: این بازیکن فردا (پنجشنبه) در لیگ قهرمانان اروپا بازی دارد و پس از انجام این بازی، روز شنبه هفته آینده به ایران می آید. مسئول کمیته نقل و انتقالات باشگاه […]

به گزارش مازند اسپرت:بهرام امیری روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا در مورد حضور پرو پیچ مهاجم اهل کرواسی در ایران اظهار کرد: این بازیکن فردا (پنجشنبه) در لیگ قهرمانان اروپا بازی دارد و پس از انجام این بازی، روز شنبه هفته آینده به ایران می آید.

مسئول کمیته نقل و انتقالات باشگاه استقلال تهران خاطرنشان کرد: با مدیر برنامه های این بازیکن مذاکرات لازم را انجام دادیم و به توافق رسیدیم و روز شنبه با وی قرارداد امضا می کنیم.

امیری همچنین در مورد صدور رضایت نامه محسن فروزان، هاشم بیک زاده و امیر حسین صادقی گفت: ما شرایط خود را برای صدور رضایت نامه به این بازیکنان اعلام کردیم و مانند سایر باشگاه ها، صدور رضایت نامه را منوط به دریافت مبالغی کردیم.

مسئول کمیته نقل و انتقالات باشگاه استقلال تهران با بیان اینکه این سه بازیکن، بازیکنان ملی پوش و از سرمایه های استقلال هستند ، گفت: اینکه در یک مقطعی، این بازیکنان مد نظر کادر فنی نیستند، دلیل بر بی ارزش بودن این بازیکنان نیست. وقتی ذوب آهن برای صدور رضایت نامه حسن زاده یک میلیارد تومان می خواهد، ما نیز برای صدور رضایت نامه این بازیکنان شرایطی داریم.

امیری در خصوص ثبت قرارداد بازیکنان جذب شده در هیات فوتبال استان تهران نیز گفت: فعلا جلوی برخی باشگاه ها از جمله استقلال برای ثبت قراردادها گرفته شده است و منتظریم این مشکل رفع شود.

منبع:ايرنا