خبر خوش معاونت استانداری به هواداران نساجی /هفته بعد زمین را تحویل نساجی می دهیم

نبیان: بنده به آقای پرهام ضمانت می‌دهم که نامه‌ی امضاشده را تحویلش دهیم و اوایل هفته‌ی آینده زمین را تحویل دهیم به گزارش مازنداسپرت :از صبح امروز تعدادی از هواداران نساجی با حضور در استانداری مازندران و اداره‌ کل حفاظت محیط زیست، با مسئولین مربوط به واگذاری زمین ماهفروجک دیدار کنند و موفق شدند قول ارزشمندی […]

نبیان: بنده به آقای پرهام ضمانت می‌دهم که نامه‌ی امضاشده را تحویلش دهیم و اوایل هفته‌ی آینده زمین را تحویل دهیم

به گزارش مازنداسپرت :از صبح امروز تعدادی از هواداران نساجی با حضور در استانداری مازندران و اداره‌ کل حفاظت محیط زیست، با مسئولین مربوط به واگذاری زمین ماهفروجک دیدار کنند و موفق شدند قول ارزشمندی را از آقای نبیان، مسئول مستقیم این پرونده، بگیرند و روز خوبی را برای هواداران نساجی رقم بزنند. آقای نبیان در این‌باره گفت:

 

 

 

 

 

تعداد زیادی از هواداران نساجی امروز به استانداری آمدند و با آن‌ها صحبت کردیم. باتوجه به مشغله هایی که دارم معمولا برای ملاقات حضوری مردم، معاون خودم را می‌فرستم ولی وقتی بنده هواداران نساجی را دیدم که به استانداری آمدند شخصا کار آن‌ها را رسیدگی کردم و به همراه هواداران به سراغ مدیر کل حفاظت محیط زیست رفتم. هم قبل و هم بعد از دیدار با آقای مهردادی با آقای پرهام صحبت کردم و ایشان هم قول دادند با قدرت به کارشان ادامه دهند. تمام مسائل حل شده‌است و فقط محیط زیست باقی‌مانده و بنده به آقای پرهام ضمانت می‌دهم که نامه‌ی امضاشده را تحویلش دهیم و این قول رو به هواداران می‌دهم که اوایل هفته‌ی بعد این کار نهایی شود و زمین را تحویل دهیم. از پایگاه خبری شما هم تشکر می‌کنم که انقدر پیگیر هستید و از هواداران هم تشکر می‌کنم که انقدر علاقه‌مند به تیم نساجی هستند و پیگیرند.

 

 

 

منبع : نساجی اسپرت