جلالی: از جوانگرایی دلزده‎ شده‎ایم

سرمربی تیم سایپا در کنفرانس خبری این باشگاه عنوان کرد در فکر برچیدن جوانگرایی است.   به گزارش “مازنداسپرت“، مجید جلالی در رابطه با وضعیت فعلی تیم سایپا گفت: آخرین روزهای هفته ششم تمرینات هستیم. تمرینات خوبی داشتیم در زمینه جذب بازیکن غلامرضا رضایی، وحید اسماعیل بیگی و رضا نوروزی با ما در تمرینات بودند. […]

سرمربی تیم سایپا در کنفرانس خبری این باشگاه عنوان کرد در فکر برچیدن جوانگرایی است.

 

به گزارش “مازنداسپرت“، مجید جلالی در رابطه با وضعیت فعلی تیم سایپا گفت: آخرین روزهای هفته ششم تمرینات هستیم. تمرینات خوبی داشتیم در زمینه جذب بازیکن غلامرضا رضایی، وحید اسماعیل بیگی و رضا نوروزی با ما در تمرینات بودند. در حال حاضر هم که آقای نکونام به ما پیوستند و گلر بوسنیایی مان نیز در تمرینات شرکت خواهند کرد. یک بازیکن دیگر نیز می‌ خواهیم که برای گرفتنش عجله ای نداریم و فرصت کافی برای جذب این بازیکن هست.

وی ادامه داد: ما زودتر از بقیه تیم ها شروع کردیم چون شرایط رقابتی را برابر نمی‌ دانیم مثلا ما امتیاز میزبانی یا هوادار را نداریم و باید در کنارش تلاش بیشتر را در اولویت قرار دهیم.

جلالی در مورد جوانگرایی باشگاه سایپا در سال های قبل گفت: همیشه سیاست های اصلی را باشگاه طراحی می‌ کند. به لحاظ قوانین موجود و اقداماتی که انجام شده، باشگاه در زمینه بازیکن سازی کاملا دلسرد شده است. بازیکنی را آورده ایم که ۱۲ سال در سایپا بود و ملی‌پوش شد اما وقتی به ۲۰ سالگی رسید و دانشجو هم بوده، با وی صحبت کردند تا انصراف دهد و خودش را سرباز کند. این مسائل متاسفانه ما را کاملا از بازیکن سازی و جوانگرایی دلزده کرده است. شما ببینید باشگاه فولادخوزستان چقدر از این مسائل آسیب دید. ۳ بازیکن تیم‌ملی جوانان، ۳ بازیکن در تیم‌ملی امید و ۳ بازیکن در تیم‌ملی بزرگسالان داریم اما هیچ امیدی نداریم که این بازیکنان سال آینده با ما باشند. این ها باعث دلسردی برای باشگاه شده، حتی این نظریه نیز مطرح شده بود که کل تیم های پایه از باشگاه سایپا جمع شوند.

وی در پاسخ به سوالی که مربوط به رای کمیته استیناف راجع به تیم های راه‌آهن و پیکان بود گفت: من در حال حاضر سرمربی سایپا هستم و کاری به تیم های دیگر لیگ‌برتری ندارم.

جلالی در رابطه با بازیکنان، جواد نکونام و کاپیتان آینده سایپا ادامه داد: بازیکنان باتجربه ما فوق العاده کار می‌کنند مثلا ابراهیم صادقی که مسن ترین بازیکن ماست سال گذشته بیشترین ضریب پیشرفت را در بین بازیکنان داشته. در مورد جواد هم باید بگویم من دوره ای با جواد کار کرده ام و خاطرات بسیار خوبی از وی دارم، دوره ای که جواد اسپانیا بود و من در اهواز به سر می‌ بردم ارتباط بین ما وجود داشت و می‌ توانم بگویم ماهی یک بار جواد با ما در تماس بود. همیشه به من می‌ گفت اگر در ایران بازی کنم دوست دارم در تیمی باشم که شما سرمربی اش هستید. همانطور که می‌ دانید جواد درخواست های زیادی داشت اما امسال ترجیح داد به سایپا بیاید. در مورد کاپیتانی نیز باید بگویم صحبت های من با جواد وقتی به بحث کاپیتانی رسید خودش گفت کاپیتان های اول، دوم و سوم تیم شما محفوظ هستند.

 

منبع:ورزش۳