گزارش کامل تمرین امروز نساجی

واکنش جالب رحمتی به بازی برابر الهلال

سرمربی تیم فوتبال نساجی گفت: جام باشگاه‌های آسیا یک تورنمنت پرهیجان است و همه تیم‌ها به دنبال موفقیت هستند.

به گزارش مازنداسپرت، مهدی رحمتی در خصوص اولین بازی نساجی در لیگ قهرمانان آسیا و دیدار با بمبئی سیتی گفت: جام باشگاه‌های آسیا یک تورنمنت پرهیجان است. همه تیم‌ها به دنبال موفقیت هستند و می‌خواهند یک سبک و سیاق خوب فوتبالی از آن کشور و لیگی در آن هستند را به نمایش گذارند. اولین بازی ما در هند با بمبئی سیتی است و به لطف خدا شنبه صبح حرکت می‌کنیم.

 

وی ادامه داد: سعی کردیم در این مدتی که لیگ تعطیل بود و در جلساتی که داشتیم، کامل این تیم را به بازیکنانمان بشناسانیم. لیگ آنها یک مقداری دیر شروع شد. آنها یک یا ۲ بازی، آن هم در جام حذفی بیشتر انجام نداده‌اند. این اتفاق باعث شد تا کار آنالیزورهای ما سخت شود. سعی کردیم با همان تعداد بازی و بازی‌های فصل گذشته یک آنالیز خوب از آنها بدست آوریم و به بازیکنان نشان دهیم. به لحاظ آمادگی ذهنی سعی کردیم بازیکنان را به آن درجه و بازی در لیگ قهرمانان آسیا برسانیم.

سرمربی تیم نساجی گفت: در خصوص حمایت باید بگویم که ۲ بخش تقسیم می‌شود. این تیم یک تیم خصوصی است و مالک باشگاه هیچ کم و کسر برای ما نگذاشته است. او سعی کرده که برنامه‌‌های بدون هیچ مشکلی پیش برود. با این حال خود او نیز چند روز پیش یک مصاحبه‌ای انجام داد و یکسری انتقادات نسبت به مسؤولین را اظهار داشت. شرکت‌ها و کارخانه‌های بزرگ حاضر در مازندران می‌توانستند کمک خوبی به ما بکنند چون اگر ما حمایت و اسپانسر خوبی داشتیم، می‌توانستیم تیم خیلی بهتری به این رقابت‌ها بفرستیم.

 

رحمتی در خصوص هم‌گروهی با الهلال گفت: اگر یک جستجو انجام دهیم، فکر می‌کنم متوجه می شوید که من جزء بیشتری بازیکنانی هستم که مقابل الهلال بازی کردم. الهلال قرعه همیشگی من است. مقابل این تیم هم برد داشتم، هم باخت و مساوی. البته بیشتر برد داشتم. زمانی هم که در کسوت مربیگری مقابل الهلال بازی کردم، توانستیم با این تیم مساوی کنیم. در حال حاضر شرایط تیم الهلال کاملا متفاوت است ولی باید بگویم از وقتی که بازیکنان به زمین می‌روند و داور مسابقه سوت آغاز بازی را می‌زند، همه چیز عوض می‌شود و بیشتر این صحبت‌هایی که وجود دارد برای قبل بازی است.

 

وی ادامه داد: یک زمان ۹۰ دقیقه‌ای داریم و ما باید بازیکنانمان را به لحاظ ذهنی آماده این مسابقات کنیم.فوتبال الان بیشتر در ذهن بازیکن شکل می‌گیرد و اگر شما بتوانید بازیکن را از لحاظ روحی و روانی آماده کنی، قطعاً می‌توانی نتیجه بهتری کسب کنی. ما امیدوار هستیم و تمام تلاشمان را می‌کنیم ولی خب دیگر، فوتبال است.

سرمربی تیم نساجی گفت: در زمانی که لیگ تعطیل بود، ما ۲ بازی دوستانه انجام دادیم با مس رفسنجان و ذوب آهن. از الهامی و ربیعی تشکر می‌کنم زیرا با توجه به اینکه برنامه ریزی خودشان را داشتند و شاید تیمشان مهیای بازی دوستانه با ما نبود ولی هر کاری کردند که این مسابقه برگزار شود. آنها ما را پیش از شروع لیگ قهرمانان کمک کردند. از نیما نکیسا نیز تشکر می‌کنم. با توجه به جذابیت‌هایی که در لیگ قهرمانان آسیا مسلماً‌ همه مردم، دوست دارند که تمام نمایندگان ایران موفق شوند. ما هم ان‌شاءالله همین شرایط را داشته باشیم. هوادارانمان همیشه حامی ما بودند و ما نیز منتظر حضور گرم آنها در ورزشگاه هستیم.

 

رحمتی در خصوص انتظارات هواداران از نساجی در لیگ قهرمانان آسیا گفت: همیشه انتظارات بالاست ولی ما باید واقع بین باشیم. تیم ما تیمی جوان است، خیلی بازیکن از دست دادیم. سعی کردیم جای خالی را پر کنیم و یک روح تازه به این تیم بدهیم. فکر می‌کنم خواسته هواداران اگر معقول باشد، می‌رسیم. ما همه تلاشمان را می‌کنیم. من هیچ بازی را مگر برای پیروزی آغاز نکردم. زمانی هم که بازیکن بودم برای قهرمانی می‌جنگیدم. شخصیت و طبع من اینگونه شکل گرفته است. با این حال ما باید شرایط تیم، بودجه و بازیکنان را بسنجیم و در نظر بگیریم. ما یک رگ ایرانی داریم که آن قابل پیش بینی نیست.

 

سرمربی نساجی گفت: شرایط ما خوب است. بازیکنان اسپانیایی ما نیز به جمعمان اضافه شده است. یک مقداری، نونو از آخرین دیداری که در فصل گذشته در لیگ عربستان داشته، زمان زیادی می‌گذرد. او تمرین داشته و ما هم سعی کردیم در این چند روزه او را آماده کنیم. فکر می‌کنم از ۲-۳ بازی آینده می‌توانیم از او استفاده کنیم.

 

رحمتی در خصوص اینکه آیا بازی مقابل بازیکنان بزرگ می‌تواند به بازیکنان جوان ما انگیزه بدهد، گفت: صددرصد. تیم ما یک تیم جوان است و همه آنها انگیزه بالایی دارند. خود من به جرئت می‌توانم بگویم که ۴-۵ تا بازیکن از این تیم نساجی در آینده در تیم ملی و باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس خواهید دید.

 

*صدور ITC هافبک اسپانیایی نساجی و ثبت نام ۳۲ بازیکن برای لیگ قهرمانان

معاون باشگاه نساجی در مورد پنجره ثبت بازیکنان در لیگ قهرمانان آسیا توضیحاتی ارائه کرد.

علی دهقانی معاون ورزشی باشگاه نساجی با اشاره به آیین‌نامه مسابقات و با استناد به ماده ۲۹ بند ۱ – ۴، که حداکثر تا ۷ روز پیش از آغاز اولین بازی مرحله گروهی، باشگاه‌ها می‌توانند تا سقف ۸ بازیکن را در لیست ثبت‌شده، تغییر داده و یا اضافه کنند عنوان کرد که فرآیند تغییر و یا ثبت بازیکنان جدید با موفقیت در یکشنبه‌شب به پایان رسید.

 

معاون ورزشی باشگاه نساجی ادامه داد: در لیست اولیه ۲۷ بازیکن به ثبت رسیدند که متین کریم‌زاده در این بازه زمانی از تیم جدا شد، همچنین محمدرضا ترابی، امیررضا رضاپور، اسماعیل بابایی، مهدی رضایی، آریا برزگر و آنتونیو دلگادو بازیکنانی بودند که به لیست بازیکنان باشگاه در آسیا اضافه شدند. با این تفاسیر از ۸ نفری که باشگاه مجاز به تغییر و یا اضافه کردن بود، با احتساب کریم‌زاده از ۷ سهمیه استفاده شد و در نهایت لیست آسیایی نساجی با ۳۲ بازیکن بسته شد و تا پایان مرحله گروهی این ۳۲ نفر مجاز به همراهی تیم در لیگ قهرمانان آسیا هستند.

 

همچنین فدراسیون فوتبال عربستان عصر امروز با صدور ITC خوزه آنتونیو دلگادو، حضور وی در بازی مقابل بمبئی‌سیتی را بلامانع کرد و استفاده از وی در صورت صلاحدید کادر فنی قانونی خواهد بود.

جا دارد در این فرآیند تشکر ویژه‌ای داشته باشم از عزیزان روابط بین‌الملل فدراسیون فوتبال که با تلاش شبانه‌روزی خود باعث شدند که باشگاه نساجی با حداکثر نفرات، گام در آوردگاه لیگ قهرمانان آسیا بگذارد.

 

*کاپیتان نساجی: صعود ما در اولین فصل آسیایی بودن غیرممکن نیست

کاپیتان نساجی به تشریح آخرین شرایط تیمش پرداخت.

مهرداد عبدی درمورد آخرین وضعیت نساجی پیش از اعزام به هند برای بازی با بمبئی سیتی، اظهار داشت: خدا را شکر شرایط تیم خیلی خوب است. بازی آخر لیگ را بردیم و در این مدت تمرینات و ۲ بازی دوستانه خوب انجام دادیم. ان‌شاءالله با تدابیر کادرفنی بتوانیم گام اول را محکم برداریم و بتوانیم باعث سربلندی شویم.

وی درمورد نقاط ضعف و قوت تیم حریف، گفت: نسبت به این تیم شناخت زیادی نداریم. امروز اولین جلسه آنالیز را انجام دادیم و قرار است بیشتر درموردش بدانیم اما مشخص است تیم حاضر در لیگ قهرمانان خوب است و فوتبال خوبی هم بازی می‌کند. امیدوارم بتوانیم با تدابیر کادرفنی دست پر از زمین بیرون بیاییم.

 

کاپیتان نساجی درخصوص اینکه با وجود حضور الهلال در گروه این تیم امید می‌رود بتوانند با برتری در ۲ بازی دیگر به مرحله بعدی بروند، توضیح داد: امید به صعود نساجی خیلی خوب است اما در فوتبال شرایط سخت است. ما هم اولین سالی است که در آسیا حضور داریم. هیچ چیز غیرممکن نیست. ما هم به این موضوع فکر می‌کنیم تا امتیاز بگیریم و صعود کنیم. امیدوارم نماینده خوبی برای ایران باشیم.

*مظاهری: برای برد بمبئی به هند می رویم و مقابل الهلال هم بیکار نمی‌نشینیم

دروازه‌بان تیم نساجی گفت: برای برد بمبئی سیتی به هند می‌رویم.

رشید مظاهری درمورد حضور نساجی پیش از بازی با بمبئی سیتی در لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: شرایط خوب است و روی بازی‌ها تمرکز کرده‌ایم و در حال آنالیز هستیم. دوشنبه با تیم بمبئی سیتی بازی داریم و برای بردن به هند می‌رویم.

وی درمورد شرایط این فصل لیگ قهرمانان با توجه به اینکه خودش جزء معدود بازیکنان نساجی است که این رقابت‌ها را تجربه کرده و سابقه حضور در جام جهانی را دارد، گفت: چند سالی که در لیگ قهرمانان بودم، هر سال که بازی می‌کردیم، این تورنمنت پیشرفت می‌کرد. در واقع لیگ قهرمانان به شکلی بود که هر سال نسبت به سال قبل پیشرفت و تغییرات زیادی داشت. مخصوصاً امسال که تیم‌های عربستانی مثل الهلال، النصر، الاتحاد و کشورهای دیگر بازیکنان زیادی جذب کرده‌اند. درست است آن انتظاراتی که از این تیم‌ها و بازیکنانی مثل رونالدو، مانه، نیمار، بنزما و … می‌رود، از ما نمی‌رود اما ما هم بیکار ننشسته‌ایم. تمام تلاش خود را می‌کنیم و دعا کنید که سربلند باشیم.

 

دروازه‌بان نساجی درمورد میزان رضایت از وضعیت خودش و تیم نساجی برای این مسابقات تصریح کرد: بدنسازی خوب و پرفشاری داشتیم و فکر می‌کنم بدن‌ها در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا خیلی بهتر می‌شود. خودم انتظار بازی‌های خیلی بهتری از تیم را دارم هرچند نساجی در لیگ برتر هم خوب بوده است اما انتظار دارم در آسیا خیلی بهتر کار کنیم.

 

مظاهری درپاسخ به این سوال که آیا حمایت‌ها از نساجی کافی بوده است، گفت: حمایت را از رسانه‌ها می‌بینم و امروز هم زحمت کشیدید و به تمرین ما آمدید اما به هر حال انتظار داریم بیشتر به نساجی پرداخته شده و بیشتر حمایت شود. ما هم نماینده ایران هستیم و دوست داریم آبروداری کرده و کار بزرگی کنیم.

 

وی در مورد انگیزه‌هایشان برای حضور مقابل ستارگانی مثل نیمار، عنوان کرد: وقتی ما به جام جهانی روسیه رفتیم، با اسپانیا، مراکش و پرتغال بازی داشتیم. مقابل اسپانیا، با منتخب رئال و بارسا بازی کردیم. کافی است که تیم یکدل باشد. نمی‌گویم که الان می‌رویم تا کار خیلی بزرگی انجام بدهیم ولی تمام تلاش خود را می‌کنیم. یک تیم هستیم. همه بچه ها با هم رفاقت دارند و می‌خواهیم که کار بزرگی انجام بدهیم. این جو مثبت در تیم را در جام جهانی دیدم. من که روی نیمکت بودم برای بازیکنان داخل زمین دعا می‌کردم و همه همدل بودیم. اینجا هم به این شکل است. دعا کنید اتفاق خوبی بیفتد.

 

دروازه‌بان نساجی درخصوص شرایط خودش ، گفت: شرایطی را در این یکی دو سال تجربه کردم که مقداری سخت بود، اما الان خیلی بهتر است. همه چیز فراهم شده و مطمئن هستم که سال خوبی دارم و خوب تمام می‌کنم. مطمئن باشید برای جام جهانی هم برنامه دارم.

 

مظاهری درمورد تیم بمبئی سیتی گفت: ما این تیم را آنالیز کرده‌ایم. تیم خوبی هستند و می‌توانیم در این بازی پیروز شویم. بهتر ست نقاط ضعف و قوت خود را اینجا بیان نکنیم.

*عمران‌زاده: بچه ۵ ساله هم می‌فهمد شرایط نساجی با الهلال قابل قیاس نیست

مربی تیم فوتبال نساجی گفت: بچه ۵ ساله هم متوجه می‌شود شرایط ما با الهلال قابل قیاس نیست.

حنیف عمران‌زاده درمورد آخرین وضعیت نساجی قبل از اعزام به هندوستان برای برگزاری اولین بازی لیگ قهرمانان آسیا مقابل بمبئی سیتی هندوستان، اظهار داشت: خدا را شکر تمرینات خوبی انجام می‌دهیم. حریف را آنالیز کرده‌ و روی نقاط ضعف و قوتش کار می‌کنیم. امیدوارم بتوانیم روز بازی با دست پر بازگردیم و هواداران خود را خوشحال کنیم.

وی درواکنش به این سوال که به عنوان فردی که سابقه بازی در لیگ قهرمانان آسیا را دارد، شرایط این فصل مسابقات را چگونه ارزیابی می‌کند، گفت: یک بچه ۵_۴ ساله هم می‌داند شرایط خیلی سخت است‌. هزینه‌ای که آنها می‌کنند با تیم‌های ایرانی به ویژه نساجی که یک تیم خصوصی است و از جیب انسان بزرگی مثل حدادیان هزینه می‌کند، قابل قیاس نیست. البته امیدوارم بتوانیم اهداف خود را دنبال کنیم و در این شرایط واقعا نابرابر، نماینده خوبی برای ایران و مازندران باشیم.

 

مربی نساجی درمورد اینکه هدف این تیم صعود از مرحله گروهی است یا دنبال کسب تجربه هستند، توضیح داد: اهداف ما به نسبت جیبمان است. ان‌شاءالله بتوانیم شروع خوبی به عنوان نماینده ایران و مازندران در آسیا داشته باشیم. می‌گویم یک بچه ۵ ساله هم وضعیت را ببیند، می‌فهمد چه خبر است. به لیگ عربستان نگاه کنید که چه الهلال و تمام تیم‌های عربستانی در هر پست ۷_۶ بازیکن دارند. خودمان در لیگ قهرمانان بازی کرده‌ام. در گذشته عربستانی‌ها بازیکنان متوسط اروپایی می‌گرفتند اما الان دست ‌روی ستارگان اروپا گذاشته‌اند. تیم‌هایشان شرایط عجیب و غریبی دارند اما می‌خواهیم به اهداف‌مان برسیم.

 

عمران‌زاده درخصوص اینکه انتظارات زیاد از نساجی این تیم را تا حدی اذیت می‌کند، گفت: باید همه چیز را کنار هم قرار داد. وقتی الهلال را با این همه هزینه کنار نساجی قرار بدهید، شرایط سخت می‌شود. ما هم انتظار داریم تمام استان و ایران بسیج شوند زیرا نماینده ایران هستیم. جدا از اینکه در استان مازندران هیچ اتفاقی برای نساجی نمی‌افتد، خود مملکت هم باید به ما نگاه کنند. امیدواریم اتفاقات کلی بیفتد مثل اینکه بودجه دولتی هم به ما بدهند یا وضعیتی ایجاد شود که شرایط مقداری یکسان شود. البته فکر نمی‌کنم این اتفاق بیفتد اما یک مقدار کوچکی به نساجی کمک کنند. ما هم چنین انتظاری داریم. در گذشته تیم‌های ایرانی در آسیا حرف برای گفتن داشتند اما الان با این همه هزینه عربستانی‌ها، ما در VAR مانده‌ایم. چه برسد به سایر هزینه‌ها.

 

وی درمورد شرایط ورزشگاه آزادی برای میزبانی از بازی‌های آسیایی نساجی، عنوان کرد: دوست داریم امکانات را به شکلی فراهم کنند که تماشاگران ما به استادیوم بیایند و برای آنها امکاناتی مثل اتوبوس و… در نظر گرفته شود اما تا جایی که می‌دانم شرایط چمن و سایر امکانات استادیوم خوب نیست. شنیده‌ام کل ورزشگاه را هم تماشاگر راه نمی‌دهند که امیدوارم شایعه باشد. پیش از این به هواداران‌مان می‌نازیدیم که الان از آنها هم خبری نیست.

 

*کوچک‌زاده: کیفیت بازیکنان نساجی به الهلال می‌رسد

سرپرست تیم فوتبال نساجی گفت: شاید بازیکنان الهلال گران‌تر از ما باشد اما کیفیت نفرات ما به آنها می‌رسد.

فرهاد کوچک‌زاده درمورد آخرین وضعیت تیم فوتبال نساجی در آستانه سفر به هندوستان برای بازی با ممبئی سیتی در لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: حدود ۲ ماه و نیم تا ۳ ماه است تمرینات خود را شروع کردیم‌. حضور مهدی رحمتی اتفاق خیلی خوبی برای نساجی بود زیرا تصمیماتش تیم را به کل دگرگون کرد. این امر برای نساجی لازم بود. سه دوره اردوی سخت داشتیم و خدا را شکر بازیکنان و باشگاه خیلی با ما راه آمدند. مدیران و مسئولان باشگاه تمام امکانات را برای ما فراهم کردند.

 

وی افزود: آرام آرام برای لیگ آماده شدیم و ۴ بازی هم در لیگ انجام دادیم. طبیعی است وقتی تیمی ۹۰ درصد بازیکنان و کادرفنی‌اش را تغییر می‌دهد مقداری در ابتدا ناهماهنگ است اما دیدید بچه‌ها در ادامه شرایط خیلی بهتر شد. برنامه خاصی هم برای باشگاه ممبئی سیتی داریم. بازی‌های دوستانه خیلی خوب و سختی هم انجام دادیم.

 

سرپرست تیم نساجی تاکید کرد: حریفان قدری مثل الهلال عربستان داریم که هزینه بسیار سنگینی کرده است. نساجی هم مالکی دارد که به تنهایی بار تیم را به دوش می‌کشد. هیچکس هم او را حمایت نمی‌کند اما تنها تیمی هستیم که پرواز اختصاصی دارد‌ و اصلا دغدغه زمین و سفر نداریم. برای سفر به هند نیز پرواز ما چارتر به شهر بونا خواهد بود‌. اصلا نباید توجه کنیم الهلال حریف ما است.

 

کوچک‌زاده ادامه داد: آنها هم مثل ما بازیکن دارند اما شاید نفراتش گران‌تر باشند اما کیفیت‌ نفرات ما به آنها می‌رسد. تکلیف بازی را در مستطیل سبز معین می‌کنیم. می‌دانیم هواداران همیشه پشت ما بودند و حتما از نساجی حمایت می‌کنند. همچنین دعای آنها سبب خواهد شد بچه‌ها بهترین کیفیت را ارائه بدهند. اطمینان دارم یک بحث ملی پشت نساجی است زیرا در کل کشور هوادار داریم. اطمینان دارم آنجا بازی خوبی انجام داده و با دست پر بازمی‌گردیم.

 

وی در واکنش به اینکه فاصله بازیکنان نساجی با الهلال خیلی زیاد است اما این تیم چه هدفی دارد، گفت: هدف‌گذاری یک بحث فنی است که رحمتی و همکارانش دارند اما تیم دست و پا بسته ای مقابل حریفان آسیایی نیستیم. شاید فاصله مالی‌شان خیلی با ما زیاد باشد اما فاصله فنی زیادی ندارند. تکلیف در زمین بازی مشخص می‌شود و اطمینان دارم بچه‌ها با تمام وجود می‌جنگند‌. می‌دانیم هواداران نیز ما را کمک می‌کنند و حامی نساجی هستند.

سرپرست نساجی در پاسخ به آخرین وضعیت ورزشگاه آزادی برای میزبانی از بازی‌های آسیایی نساجی، توضیح داد: دوستان در باشگاه کارها را انجام می‌دهند. امیدوارم شرایط و امکانات ورزشگاه آزادی به شکلی پیش برود که میزبانی خوبی داشته باشیم.