سرمربی شاهین بهشهر بیان داشت:

آینده ای روشن در انتظار فوتبال بهشهر

عزت نوروزی سرمربی شاهین بهشهر در گفتگویی ضمن حمایت از مالک این باشگاه اظهار داشت: شاهین بهشهر را در آینده نزدیک ببینید.

عزت نوروزی سرمربی شاهین بهشهر در گفتگویی ضمن حمایت از مالک این باشگاه اظهار داشت: شاهین بهشهر را در آینده نزدیک ببینید.

وی ادامه داد: باشگاه فرهنگی ورزشی شاهین گرجی محله بهشهر قدمت زیادی دارد ولی ۳سال است با حضور مدیر توانمند، انسان شریف که یک چهره مردمی و‌ محبوب است، در بین مردم شرق مازندران تعصبی که نسبت به استان دارد برای خدمت به ورزش دارد از جیب هزینه میکند که جا دارد برای چنین شخصی فرش قرمز پهن کنند.

نوروزی بیان داشت: زندگی و شغل مدیر عاملی ایشان تهران است که یک نخبه در صنعت تولید روغن خوراکی کشور است. در این وضعیت اقتصادی، درود بر مهندس کیوان فلاح که تمام رده سنی فوتبال را حمایت میکند و تیم داری میکند.

سرمربی شاهین ادامه داد: ایشان نسبت به جامعه و جوانان دغدغه دارند مسولیت اجتماعی را پذیرا است نشاط برای مردم را دوست دارد اخلاق مدار مدیر توانمندی است که جای دارد همه مسولین و نماینده محترم مجلس شرق استان شرکت ها به کمک این باشگاه بیان و کنار این مرد بزرگ باشند.

وی افزود: بندر امیر اباد، سیمان نکا، نیروگاه بهپاک هر کدام میتوانند بخشی از هزنیه ها باشگاه شاهین بهشهر را تامین کنند. این کار مربوط به نماینده محترم مجلس است که باید همت کند

نوروزی خاطرنشان کرد : مهندس فلاح نه سیاسی است نه دنبال چیز دیگری، او عاشق ورزش و مردم خودش است پس قدرش را بدانید. چنین انسانی کمیاب است فروتن شریف ، برادر ایشان جناب کیومرث فلاح بازیکن اسبق امیدها پرسپولس و نساجی بود. مهندس شهرداری بهشهر و ریس هیات فوتبال شهرستان هستند که سه چمن طعبیی خوب برای تیم ها دارد. ایشون هم بسیار زحمتکش دلسوز هستند شبانه روز تیم مهندسی دارد که پیگیری سخت افزاریی فوتبال را مهیا میکند. جای تشکر قدر دانی است یکی از بهترین هیات فوتبال مازندران محسوب میشود . اینده درخشانی برای شرق استان است و باشگاه شاهین بهشهر برنامه چندین ساله ورزشی که قطب اول استان شود تنظیم شده است .