نکونام: همیشه با جلالی در ارتباط بودم

جواد نکونام با حضور در جلسه معارفه خود در باشگاه سایپا از خاطرات خوش با مجید جلالی و اینکه با وی دائم در ارتباط بود سخن گفت. به گزارش مازند اسپرت:جواد نکونام در رابطه با عقد قرارداد خود با باشگاه سایپا گفت: سالی که آقای جلالی در تراکتورسازی بودند من با ایشان صحبت کرده بودم […]

جواد نکونام با حضور در جلسه معارفه خود در باشگاه سایپا از خاطرات خوش با مجید جلالی و اینکه با وی دائم در ارتباط بود سخن گفت.

به گزارش مازند اسپرت:جواد نکونام در رابطه با عقد قرارداد خود با باشگاه سایپا گفت: سالی که آقای جلالی در تراکتورسازی بودند من با ایشان صحبت کرده بودم تا به تراکتور بروم اما این اتفاق نیفتاد. ما خاطرات خوبی با یکدیگر داریم و درک مقابلی نیز همیشه از هم داشتیم. دائم با یکدیگر در تماس بودیم چراکه از نظر دیدگاهی من ایشان را بسیار قبول دارم و با وی مشورت می‌ کنم دید آقای جلالی همیشه مثبت بوده.

وی ادامه داد: خدا را شکر تا اینجا هر اتفاقی که افتاد و تصمیمی که گرفتیم مثبت بود و رو به جلو. سال گذشته هم با ایشان صحبت کردم و قرار بود که به سایپا بیایم منتها وقتی آقا مجید شرایط من در اوساسونا را دید، من را تشویق کرد تا آنجا بروم. امسال هم گفته بودم اگر امکان باشد و در ایران بازی کنم، در خدمت ایشان خواهم بود. من با ایشان کار کردم، سایپا و بازیکنانش را می‌ شناسم و اگر صحبت های ما برای پیوستن به این تیم کمی طولانی شد، به این خاطر بود که قرارداد من با اوساسونا ۳ ساله است. در حال حاضر این قرارداد با باشگاه سایپا عقد شد و امیدوارم سال خوبی را در کنار این تیم داشته باشم.

نکونام در رابطه با صحبت های کارلوس کی‌روش مبنی بر دستیاری وی در تیم‌ملی گفت: باعث افتخار یک بازیکن است که برای تیم‌ملی کشورش بازی یا مربیگری کند. من با آقای کی‌روش صحبت کرده ام و به ایشان گفتم فعلا می‌ خواهم بازی کنم. صحبتی هم از اینکه چقدر بازی کنم، نکردم. ایشان همیشه به من و باقی بازیکنان لطف داشتند من هم در حال حاضر می‌ خواهم بازی کنم تا بعدها افسوس نخورم چرا کم بازی کرده ام اما هر کمکی از دستم بربیاید برای تیم‌ملی کشورم می‌ کنم.

وی در رابطه با جوانگرایی در تیم‌ملی گفت: من کارشناس نیستم اما به عنوان یک بازیکن می‌ توانم بگویم ما ابتدا باید مشخص کنیم جوانگرایی می‌ کنیم یا نتیجه. ابتدا باید به این مطلب فکر کنیم و بعد تصمیمات لازم را اعمال کنیم./ورزش سه