پاسخ برانکو به هیئت مدیره پرسپولیس

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس: نمی‌دانم کدام بازیکن خوبی رضایت می‌دهد برای تست بیاید. شاید بازیکنانی که در حد پرسپولیس نباشند تست بدهند. ما حتی دروازه‌بان می‌خواستیم، اما ایرانی‌ها حاضر نشدند تست بدهند. به گزارش مازند اسپرت:و به نقل از فارس، برانکو ایوانکوویچ درباره شرایط تمرینات پرسپولیس گفت: اینجا احساس خوبی داریم، شرایط خوبی برای کار […]

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس: نمی‌دانم کدام بازیکن خوبی رضایت می‌دهد برای تست بیاید. شاید بازیکنانی که در حد پرسپولیس نباشند تست بدهند. ما حتی دروازه‌بان می‌خواستیم، اما ایرانی‌ها حاضر نشدند تست بدهند.

به گزارش مازند اسپرت:و به نقل از فارس، برانکو ایوانکوویچ درباره شرایط تمرینات پرسپولیس گفت: اینجا احساس خوبی داریم، شرایط خوبی برای کار وجود دارد و آرامش هست. خیلی کار کردیم و فکر می‌کنم کادر فنی‌ به تمام اهدافی که از قبل تعیین کرده بود رسیده است. تنها مشکل این بود سطح آمادگی همه بازیکنان یکسان نبود. بعضی از بازیکنان در زمان‌های متفاوت به تیم ملحق شدند. همان طور که می‌دانید تمرینات آماده‌سازی ما در تهران با ۶ بازیکن بود که ۲ نفر یعنی قاسمی و اسماعیل‌زاده رفتند.

وی افزود: بعد از ۲۰ روز سایر بازیکنان به تیم ملحق شدند. طبیعی است سطح آمادگی همه بازیکنان یکسان نباشد و حداقل یک ماه وقت لازم است تا همه به سطح آمادگی یکسان برسند، اما از تلاش و میل به کار بازیکنان راضی هستم. آنها زحمت کشیدند و تمام فشارها را تحمل کردند. به خاطر این استقامت به بازیکنان تبریک می‌گویم و این موضوع رضایت کامل مرا در پی داشته است.

سرمربی پرسپولیس درباره مصدومیت بازیکنان و محرومانی که سرخ‌پوشان در نخستین مسابقه خود در لیگ دارند، اظهار داشت: در این مدت در اردو خوب کار کردیم و فقط ماریچ در بین بازیکنان مصدومیت کمی داشت که در دو بازی تدارکاتی اول نبود و حالا با رفع شدن مصدومیتش در بازی دیگر حضور دارد. مشکل دیگر محرومیت برخی بازیکنان مانند سوشا است که کار ما را در لیگ سخت می‌کند. شعبانی هنوز قرارداد نبسته و مایکل هم به تیم اضافه نشده، نورمحمدی و عالیشاه هم محروم هستند، به همین دلیل برای بازی اول مشکل بزرگی داریم. حیدریه و مسلمان دو سه روز پیش به تیم اضافه شدند و زمان زیادی لازم است به آمادگی سایر بازیکنان برسند.