وعده‌هایی که عملی شد؛

از تعویض کفپوش سالن صدر تا آغاز روند بازسازی چمن هفت تیر

عادل عالیشان با اعلام آغاز عملیات زیرسازی چمن ورزشگاه هفت تیر بابل گفت : اعتبار این پروژه از محل مصوبات سفر رئیس جمهور به استان مازندران تخصیص یافت.

به گزارش مازنداسپرت؛ عادل عالیشان سرپرست اداره کل ورزش و جوانان مازندران با اشاره به آغاز عملیات زیرسازی چمن ورزشگاه هفت تیر بابل افزود؛ این پروژه عمرانی با اعتبار ۱۵ میلیارد تومانی از محل سفر رئیس جمهور محترم آغاز شد و امیدواریم با پیگیری و نظارت دقیق، این پروژه در زمان مقرر با کیفیت مناسب به بهره برداری برسد و در اختیار علاقه مندان فوتبال بابل قرار گیرد.

وی تصریح کرد: طبق برآوردهای صورت گرفته تکمیل این ورزشگاه که مطالبه مهم جامعه ورزش این شهرستان محسوب می شود، ۲۸ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که به مرور اختصاص خواهد یافت.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان مازندران اظهار داشت: در روزهای گذشته عملیات خاک برداری انجام شد و اکنون مراحل زیرسازی آغاز شده است.

وی همچنین افزود: با پیگیری و نظارت های صورت گرفته عملیات عمرانی بازسازی چمن ورزشگاه هفت تیر، سرعت خوبی گرفته است.

عالیشان همچنین در خصوص تعویض کفپوش سالن صدر رامسر گفت: کفپوش این سالن نیز که یکی از خواسته های بجا و از دغدغه های مردم رامسر بود، تعویض شد.

وی افزود: نداشتن کفپوش مناسب متاسفانه در سال های گذشته سبب شده بود تا نماینده مازندران در استانی دیگر میزبانی مسابقات را بر عهده بگیرد، اما طبق وعده ای که داده بودیم، کفپوش این سالن نیز تغییر کرد تا شرایط میزبانی در این سالن فراهم گردد.