با حضور مسئولین صورت گرفت

از میزبانی اردوی تیم ملی والیبال تا دورهمی صمیمی + عکس

رئیس هیات والیبال مازندران از برپایی اردوی تیم ملی والیبال در مازندران خبر داد.

به گزارش مازنداسپرت؛ سید پوریا نعیمی در این خصوص اظهار داشت: این روزها مازندران میزبان اردوی تیم ملی والیبال زیر ۱۶ سال ایران است.

وی بیان داشت: تعداد ۳۷ نفر در اردو تیم اصلی حضور دارند و طبق گفته سرمربی تیم ملی، در کنار این بچه ها تعداد ۴۰ نفر هم در تیم (ب) در حال تمرین و آماده سازی هستند.

رئیس هیات والیبال استان مازندران افزود: در حال حاضر ششمین مرحله اردوی تیم ملی بمدت پنج روز در شهرستان آمل در حال برگزاری است و بلافاصله ادامه این مرحله از اردو تیم ملی در گرگان پیگیری خواهد شد.

نعیمی در پایان بیان داشت: پس از پایان اردوهای آماده سازی، تیم راهی مسابقات آسیای میانه و بازیهای آسیایی ۱۶ ساله ها در کشور ازبکستان خواهد شد و بعد از این بازیهای هم در سال آینده این تیم در مسابقات جهانی زیر ۱۶ سال شرکت خواهد کرد.

** دیدار عادل عالیشان با اعضای تیم ملی والیبال زیر ۱۶ سال ایران

عادل عالیشان سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان استان مازندران با همراهی سایر مسئولین با حضور در محل اردوی تیم ملی زیر ۱۶ سال ایران با این ورزشکاران دیدار و گفتگو کرد.

شامگاه امشب، نشست صمیمانه با اعضای تیم ملی والیبال زیر ۱۶ سال ایران با حضور رضا حاجی پور نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی، عادل عالیشان سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان استان مازندران، هاشم جمشید پناه رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان آمل و نعیمی رئیس هیات والیبال استان مازندران در هتل شهر شهرداری آمل برگزار شد.

در این دیدار مسئولین ضمن خوش آمد به اعضای تیم ملی، برای آنها در مسابقات پیش روی آرزوی موفقیت کردند.