۳۰۰ میلیون برای یک فصل!؟

عجیب اما واقعی؛ شهریه‌های نجومی در غرب استان!

نرخ ها تا رده ۱۸ سال اعلام شده است که به 230 میلیون ریال برای یک فصل رقابتی می‌رسد و شنیده ها حاکی از این است که برای رده جوانان حدودا 300 میلیون ریال درنظر گرفته شده است!

به گزارش مازنداسپرت، مدرسه فوتبالی در غرب استان که همانند سال‌های گذشته با گرفتن شهریه‌های نجومی صدای خیلی‌ها را در آورده بود، نرخ شهریه‌های سال جدید را اعلام کرد. کمترین شهریه این مدرسه فوتبال که به پایین ترین رده سنی تعلق دارد؛ ۱۳۰ میلیون ریال است و با بالاتر رفتن هر رده شهریه ها به صورت چشمگیری افزایش می‌یابد!

 

جالب اینجاست؛ نرخ ها تا رده ۱۸ سال اعلام شده است که به ۲۳۰ میلیون ریال برای یک فصل رقابتی می‌رسد و شنیده ها حاکی از این است که برای رده جوانان حدودا ۳۰۰ میلیون ریال درنظر گرفته شده است!

 

مدیران این مدرسه فوتبال علاوه بر گرفتن پول‌های سنگین از اسپانسرها، برای خرید سهمیه های استانی و کشوری دست به جیب خانواده ها می‌برند و حتی غیر از شهریه های سنگین به ازای هر سفر خارج از خانه در لیگ‌های کشوری نیز از بازیکن هزینه دریافت می‌کند!

 

جناب آقای درزی خلردی ریاست محترم هیئت فوتبال استان مازندران؛ با توجه به نزدیک شدن به ترم تابستان لطفا خود شخصا به این مسئله ورود نمایید و نرخ شهریه‌ها را به صورت رسمی اعلام کنید تا خانواده‌ها برای ثبت نام فرزندان خود از شهریه‌های واقعی با خبر باشند و فریب افراد سودجو را نخورند.