فقط بلدند از موقعیت نساجی استفاده کنند /پرهام: نساجی را تحویل دلسوزان می دهم!

مالک باشگاه نساجی قائمشهر بابت عدم توجه مسوولان شهری به شرایط این تیم گله مند است و اعلام کرد در صورت ادامه این شرایط تیم را تحویل خواهد داد.   به گزارش “مازند اسپرت“، مهدی پرهام، مالک باشگاه نساجی قائمشهر با اعلام نارضایتی از شرایط موجود گفت: ما طبق توافقات به تعهدات خودمان کاملا عمل […]

parhamمالک باشگاه نساجی قائمشهر بابت عدم توجه مسوولان شهری به شرایط این تیم گله مند است و اعلام کرد در صورت ادامه این شرایط تیم را تحویل خواهد داد.

 

به گزارش “مازند اسپرت“، مهدی پرهام، مالک باشگاه نساجی قائمشهر با اعلام نارضایتی از شرایط موجود گفت: ما طبق توافقات به تعهدات خودمان کاملا عمل کرده ایم اما یک سری از تعهدات از طرف مقابل وجود دارد که تاکنون به هیچ کدام عمل نشده است.


وی ادامه داد: امکاناتی از قبیل زمین تمرین و … جزو تعهدات طرف مقابل بود که مکتوب نیز موجود است. با توجه به اینکه طرف مقابل هیچ علاقه ای به انجام وظایف خود ندارد بنده به آقای درودگر اعلام کردم بعد از ۱۳-۱۴ ماه کار در این تیم بهتر است تیم را تحویل دوستان بدهند و به کارهای خودشان برسند.


پرهام در ادامه افزود: با این شرایط تیم را به اداره جوانان و شورای شهر می دهیم و از آنها خیلی ممنونم که اینطور احساس مسوولیت می کنند و شرایط تیم را درک می کنند.

 

من به تمام تعهداتی که در درج شده بود عمل کردم اما برخی از دوستان فقط بلدند از موقعیت نساجی در این شرایط فقط استفاده کنند و هیچ وقت نیز دل شان برای تیم و دوستداران آن نمی سوزد و منافع خود را دنبال می کنند.