در دیدار عالیشان با رئیس فدراسیون کشتی مطرح شد؛

میزبانی مازندران از رویداد بین المللی کشتی

استان قهرمان پرور مازندران در سال جدید میزبان دو رویداد بین المللی کشتی خواهد بود

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)، ظهر روز سه‌شنبه ۱۶ اسفند عادل عالیشان سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان استان مازندران با حضور در محل فدراسیون با علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی دیدار و گفتگو کرد.
عادل عالیشان سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان استان مازندران در این دیدار ضمن تقدیر از اقدامات صورت گرفته در دوران مدیریتی علیرضا دبیر در فدراسیون کشتی، اظهار داشت: با این ظرفیت بالایی که در کشتی مازندران وجود دارد، در سال جدید به دنبال میزبانی رویداد بزرگ جهانی و بین المللی در استان مازندران هستیم.
عالیشان افزود: مازندران مهد کشتی است و این رشته در رگ و ریشه تمام خانواده‌های مازندرانی چه در شهر و چه در روستا وجود دارد. وی خواستار میزبانی مازندران از رویدادهای مهم کشتی شد و افزود: این ظرفیت و این امکانات در استان مازندران وجود دارد تا در سال جدید پیش روی با کمک فدراسیون کشتی شاهد میزبانی مازندران از رویدادهای بین المللی باشیم.
رئیس فدراسیون کشتی در این دیدار به اهمیت کشتی مازندران اشاره کرد و بیان داشت: مازندران سرشار از استعداد است و باید توجه ویژه ای به این رشته داشت.
دبیر با اشاره به اینکه اکثر مدال آوری کشتی از ورزشکاران مازندرانی است به حفظ و مراقبت از ورزشکاران و قهرمانان تاکید کرد و افزود: بهترین امکانات در فدراسیون کشتی برای قهرمانان و ورزشکاران فراهم شده و تمام شرایط برای رشد و موفقیت کشتی گیر فراهم است و از تمامی ورزشکاران به مانند فرزندان خودم مراقبت میکنم.
رئیس فدراسیون کشتی در بخشی دیگر از صحبت‌هایش از ظرفیت بالای مازندران در زمینه میزبانی مسابقات مختلف گفت و افزود: از برگزاری مسابقات بین المللی کشتی در مازندران استقبال خواهیم کرد و با کمک اداره‌کل ورزش و جوانان استان مازندران در سال جدید میزبانی مسابقات بین المللی را در مازندران داشته باشیم. گفتنیست؛ در این دیدار عادل عالیشان با همراهی علیرضا دبیر از مجموعه و اماکن ورزشی بازسازی شده در فدراسیون کشتی بازدید کردند.