برگزاری مسابقات واترپلوی بین‌المللی در اهواز

سرپرست هیئت شنا، واترپلو و شیرجه خوزستان گفت: یک دوره مسابقات واترپلوی بین‌المللی با حضور چند کشور حاشیه خلیج فارس در شهر اهواز برگزار می‌شود.     به گزارش “مازنداسپرت“ ، حسین عیسی‌زاده ظهر دوشنبه در نشست بررسی مشکلات شنای آبادان که در محل هیئت شنای این شهر برگزار شد، اظهار کرد: در طول ۹ […]

سرپرست هیئت شنا، واترپلو و شیرجه خوزستان گفت: یک دوره مسابقات واترپلوی بین‌المللی با حضور چند کشور حاشیه خلیج فارس در شهر اهواز برگزار می‌شود.

 

 

به گزارش “مازنداسپرت ، حسین عیسی‌زاده ظهر دوشنبه در نشست بررسی مشکلات شنای آبادان که در محل هیئت شنای این شهر برگزار شد، اظهار کرد: در طول ۹ ماه که سرپرست هیئت شنای خوزستان بودم در خصوص اعزام تیم‌ها به مسابقات، رتبه خوزستان از جایگاه بیست‌ و هفتم به شانزدهم ارتقا پیدا کرد.

وی افزود: در حال تلاش و برنامه‌ریزی هستیم که از همه پیشکسوتان، مربیان و قهرمانان سال‌های گذشته استفاده کنیم که بتوانیم جایگاه ورزش شنا در خوزستان را به جایگاه قبلی که در واقع تغذیه‌کننده تیم های ملی بود ارتقا دهیم.

سرپرست هیئت شنا، شیرجه و واترپلو خوزستان با اشاره به مسابقات فیناتراپی ادامه داد: امسال مسابقات فیناتراپی جهان با حضور ۱۰ تیم در شهر تهران برگزار شد و حضور «میثم جعفری» کاپیتان آبادانی تیم ملی ایران سبب افتخار خوزستان شد.

عیسی‌زاده بابیان اینکه در حال تلاش هستیم تا ورزش شنا را از پایه آغاز کنیم، اضافه کرد: استخرها ملزم به تشکیل تیم شنا شدند و بر روی این موضوع نظارت دقیقی در حال انجام است.

وی توضیح داد: در برنامه‌ریزی آینده این هیئت یک دوره مسابقات واترپلوی بین‌المللی با حضور چند کشور حاشیه خلیج فارس، تیم ملی و تیم منتخب خوزستان در شهریور ماه در شهر اهواز برگزار می‌شود؛ مقدمات این رقابت‌ها نیز در حال اجرا است.

سرپرست هیئت شنا، شیرجه و واترپلو خوزستان تاکید کرد: آبادان در ورزش شنا همیشه سرآمد بوده است. باید ورزش شنا در آبادان به دست خود پیشکسوتان سپرده شود و آنها فعالیت کنند.

عیسی‌زاده تصریح کرد: ظرفیت‌های آبادان بالا است. در حال حاضر تقریبا شش استخر در این شهر وجود دارد. این شهر از گذشته در ورزش شنا و واترپلو صاحب عنوان بوده است و باید به طور حتم پیشکسوتان این ورزش شنا و واترپلو در آبادان گردهم آیند و به یک جمع‌بندی برسند که چه کمکی می‌توانیم از استان برای این ورزش داشته باشیم.

در این نشست پیشکسوتان شنای آبادان نیز حضور داشتند و به بیان دیدگاه های خود پرداختند.

منبع:ورزش۳