با حضور فرماندار و مدیرکل ورزش؛

در گردهمایی روسای هیات‌های ورزشی شهرستان بابل چه گذشت!؟

گردهمایی روسای هیات های ورزشی شهرستان بابل با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان بابل، سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان استان مازندران برگزار شد.

به گزارش مازنداسپرت؛ ظهر امروز یکشنبه ۱۶ بهمن، گردهمایی روسای هیات های ورزشی شهرستان بابل با حضور دکتر عزیز زاده معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان بابل، عادل عالیشان سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان استان مازندران و لیلا عرب رئیس اداره ورزش شهرستان بابل و روسای هیات های ورزشی شهرستان بابل برگزار شد.

دکتر عزیز زاده گرجی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان بابل در این جلسه ضمن تقدیر از همراهی همیشگی ورزش و جوانان در شهرستان بابل، اظهار داشت: بابل در مقایسه با شهرستان های استان، در خیلی از رشته های ورزشی سرآمد است.

 

رئیس شورای عالی ورزش شهرستان بابل، افزود: بخاطر وجود قهرمانان و ورزشکاران در این شهرستان، خواستار نگاه ویژه به ورزش این شهرستان هستیم.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان بابل خطاب به هیات های ورزشی با اشاره به اینکه باید در فضای همدلی و صمیمی و باهم صدایی مسائل و مشکلات حل شود، بیان داشت: در شهرستان بابل همه و همه، هم صدا هستند و هرکجا برای حل مسئله‌ای اراده ای شده حل شده است.

عزیززاده گرجی با بیان اینکه ما و مجموعه کل شهرستان بابل تمام کمال پای کار ورزش خواهیم بود، ادامه داد: در کار حتما باید منافع عمومی را در نظر بگیرم و پای کار همدیگر بیاییم و همدل باشیم تا به پیشرفت برسیم.

 

عادل عالیشان سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان استان مازندران نیز در این جلسه ضمن تقدیر از زحمات هیات‌های ورزشی، اظهار داشت: بابل شهر المپیکی ورزش مازندران است و جمعیت ورزشی روستایی قابل توجهی دارد.

عالیشان با اشاره به اینکه، استعدادهای ناب ورزشی مختلف را در شهرستان بابل داریم، بیان کرد: روسای ورزشی خوبی از این شهرستان در هیات‌های استانی داریم که در اداره امور ورزشی اثر بخشی خوبی داشتند.

وی ادامه داد: حق ورزش بابل بیشتر از این تعداد مدیر ورزشی در هیات‌های استانی است تا در هیات های ورزشی صاحب کرسی باشند.

سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان استان مازندران در بخشی دیگر از صحبت هایش به برنامه‌های دهه فجر اشاره کرد و گفت: بیش از ۵ هزار برنامه فرهنگی، ورزشی در ایام الله دهه مبارک فجر برنامه ریزی شده و در حال اجرا است که همه این برنامه‌ها از زحمات هیات‌های ورزشی است.

عالیشان افزود: یادواره شهدای ورزشکار در شهرستان تنکابن شاخص ترین برنامه فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران در دهه مبارک فجر است.

وی ضمن تقدیر از تلاش هیات‌های ورزشی در پیشبرد اهداف ورزشی، گفت: شدیدا نیازمند مشارکت در اداره امور ورزش هستیم و همچنین باید بخش خصوصی را حمایت کنیم.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران خواستار نامگذاری میدانی در شهرستان‌ها بنام ورزش شد و اظهار داشت: با وجود افتخار آفرینی های زیاد در کل استان مازندران هیچ نمادی از ورزش در شهرهای پرمدال ما دیده نمی شود.

عالیشان افزود: از فرماندار ورزش دوست بابل انتظار داریم در این خصوص پیگیر شوند تا بابل که شهر المپیکی ما است نمادی از ورزش در ورودی شهر داشته باشد.

گفتنیست؛ در این جلسه روسای هیات های ورزشی شهرستان بابل به بیان مشکلات و عملکرد خود پرداختند و دغدغه های خود را در حضور فرماندار و سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان استان مازندران مطرح کردند.