میثم مجیدی یا میلاد محمدی/ چپ ایران در گوام کیست؟ (عکس)

غیبت احسان حاج صفی در سفر به گوام باعث شد تا نگرانی هایی در خصوص پرکردن جای خالی او در مصاف حساس هفته آتی رقم بخورد.   به گزارش مازند اسپرت ؛ملی پوش ایرانی باشگاه اف اس وی فرانکفورت با مشکلاتی که  در راه دریافت ویزای گوام با آن روبرو شد سفر به این کشور […]

غیبت احسان حاج صفی در سفر به گوام باعث شد تا نگرانی هایی در خصوص پرکردن جای خالی او در مصاف حساس هفته آتی رقم بخورد.

 

به گزارش مازند اسپرت ؛ملی پوش ایرانی باشگاه اف اس وی فرانکفورت با مشکلاتی که  در راه دریافت ویزای گوام با آن روبرو شد سفر به این کشور را از دست داد تا دغدغه های کارلوس کی روش و کادر فنی تیم ملی برای انتخاب بازیکنی مناسب برای جناح چپ تیم ملی به اوج خود برسد. البته سرمربی تیم ملی در جمع شاگردانش دو بازیکن چپ پا دارد که از آنها مقابل گوام سود ببرد ، بازیکنانی که به نظر می رسد شانس برابری برای حضور در ترکیب ثابت تیم ملی داشته باشد.

میثم مجیدی

مدافع چپ پای استقلال در اولین فصل حضورش در تیم پرطرفدار پایتخت توانسته تا حدود زیادی انتظارات را برآورده کند و به تیم ملی دعوت شود. میثم مجیدی که ابتدا در لیست کی روش برای بازی با ترکمنستان و گوام قرار نداشت با اتفاقات رقم خورده برای میلاد محمدی به صورت انفرادی به اردو دعوت شد تا این شانس را پیدا کند در بازی با گوام اولین بازی ملی خود را تجربه کند. مدافع استقلال در هفته های گذشته هم در بحث دفاعی هم در بحث تهاجمی تیمش در لیگ برتر عملکرد خوبی داشته است.

میلاد محمدی


پدیده راه آهن از حضور در اردوی تیم امید منع شد تا در جمع ملی پوشان بزرگسال قرار بگیرد گرچه بازی او مقابل سپاهان در جام حذفی خشم کی روش را برانگیخت تا این مربی در کمال تعجب روی نام او قلم قرمز بکشد. با پیش آمدن ماجرای غیبت حاج صفی در سفر به گوام کی روش چاره ای نداشت تا دوباره این بازیکن را به اردو دعوت کند تا مشکلاتش در جناح چپ را برطرف کند. میلاد که هم قدرت جوانی دارد هم سرعت بالایی دارد در صورتی که مقابل گوام به میدان برود می تواند بیشتر بار تهاجمی تیم ملی را به دوش بکشد چون توانایی فنی اش به گونه ای است که در دریبل یار روبرو و همچنین سانترهای دقیق مشکلی ندارد.