روز پرکار عالیشان در غرب استان | از حضور در گلزار شهدا و دیدار با خانواده شهید تا معارفه و دیدارهای مردمی + عکس

عادل عالیشان سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران روز پرکاری را در غرب استان پشت سر گذاشت. عالیشان در اداره ورزش و جوانان شهرستان رامسر حاضر شد و در این برنامه؛ که اولین حضور سکاندار ورزش و جوانان مازندران در غرب استان بوده است، 

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،عادل عالیشان سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران روز پرکاری را در غرب استان پشت سر گذاشت. عالیشان در اداره ورزش و جوانان شهرستان رامسر حاضر شد و در این برنامه؛ که اولین حضور سکاندار ورزش و جوانان مازندران در غرب استان بوده است،

عالیشان ضمن دیدار و گفتگوی صمیمانه با کارکنان اداره ورزش و جوانان شهرستان رامسر، آقای رامین سرسخت جنتی را به عنوان سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان رامسر معارفه و از آقای نیما رمجی رئیس پیشین این اداره که به عنوان معاون مجموعه ورزشی انقلاب تهران ادامه فعالیت خواهد داشت تجلیل به عمل آورد.پ

عالیشان همچنین در دیدارهای شهروندی هم حاضر شد و پاسخگویی عادل عالیشان سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران به مطالبات شهروندان رامسر از نکات جالب توجه مدیرکل ورزش و جوانان بود.

پیاده روی عادل عالیشان سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران از محل اداره ورزش و جوانان رامسر تا گلزار شهدای گمنام و فرمانداری این شهرستان از نکات جالب دیدارهای امروز مدیرکل بود.

نشست صمیمانه سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران با روسا و نواب روئسای هیئت‌های ورزشی شهرستان رامسر بخش دیگری از دیدارهای امروز بود.

عادل عالیشان در این نشست که با حضور فرماندار، شهردار، اعضای شورا، بخشداران مناطق و جمعی از روسای ادارات و دستگاه‌ها برگزار شد، ضمن تشریح برنامه‌ها و اولویت‌های اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران در دوره مدیریت جدید، ضمن شنیدن صحبت‌های روسا و نواب روئسای هیئت‌های ورزشی در جریان مسائل و مطالبات آنان قرار گرفت.

سایر برنامه‌های مهم حضور عادل عالیشان مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران در شهرستان رامسر به شرح ذیل بود:

۱. حضور در اداره ورزش و جوانان شهرستان رامسر جهت معارفه “رامین سرسخت جنتی” به عنوان رئیس جدید اداره ورزش و جوانان و تکریم از نیما رمجی رئیس پیشین این اداره که به عنوان معاون مجموعه ورزشی انقلاب تهران ادامه فعالیت خواهد داشت.

۲. پاسخگویی به شهروندان رامسری در محل اداره ورزش و پیگیری مطالبات آنان

۳. بازدید از خانه جوانان رامسر و تاکید بر تکمیل آن

۴. پیاده روی از محل اداره ورزش تا گلزار شهدای گمنام و قرائت فاتحه بر مزار شهیدان گمنام

۵. حضور در دفتر فرماندار و گفتگو با ابراهیم عشوریان فرماندار شهرستان رامسر

۶. برگزاری جلسه با روسا و نواب روسای هیئت‌های ورزشی در سالن جلسات فرمانداری

۷. حضور در منزل شهید حسین فتاحیان و دیدار و گفتگوی صمیمانه با مادر این شهید بزرگوار

۸. بازدید از سالن ورزشی تختی

۹. بازدید از مجموعه ورزشی شهید صدر سادات

۱۰. حضور در محل تمرین تیم فوتبال پیشکسوتان و گفتگوی صمیمانه با فوتبالیست ها و پیگیری مطالبات آنان

۱۱. بازدید از آخرین وضعیت خانه کشتی شهرستان رامسر

۱۲. بازدید از روند ساخت مجموعه ورزشی شهر کتالم

۱۳. بازدید از باشگاه ورزشی تختی کتالم

۱۴. بازدید از سالن ورزشی چند منظوره سید نیما طواف‌زاده

۱۵. بازدید از مجموعه ورزشی روستای خلیل‌کلا