از تشریح برنامه ها و اهداف فوتبال دانشگاهی تا کمک دانشگاه به باشگاه بزرگ نساجی !

نشست اعضای فوتبال دانشگاهی استان مازندران با دکتر ذبیحی رئیس هیات ورزش های دانشگاهی استان مازندران در محل دانشگاه پیام نور برگزار شد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،عصر روز دوشنبه ۲۴ مرداد جمعی از اعضای فوتبال دانشگاهی استان مازندران در نشستی در حضور دکترذبیحی رئیس ورزش های دانشگاهی استان مازندران به بحث و تبادل نظر پرداختند.

مهدی رضی رئیس فوتبال دانشگاهی استان مازندران در حاشیه این جلسه، ضمن ارائه گزارش و برنامه های انجمن، بیان داشت: با انجام یکسری از اهداف کوتاه مدتی که داشتیم، سعی کردیم به انجمن فوتبال دانشگاهی شخصیت ویژه بدهیم.

رضی افزود: درحال حاضر به فکر اجرای هدف های بزرگ تر انجمن هستیم و با بکارگیری نیروهای انسانی توانمند در استان مازندران برای اهداف بزرگ انجمن تلاش میکنیم.

رئیس فوتبال دانشگاهی استان مازندران ادامه داد: راه اندازی لیگ های برتر در تمامی بخش های فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی، تشکیل تیم های منتخب مازندران، برگزاری کلاس های مختلف داوری، مربیگری و کلاس های دانش افزایی و .. هماهنگی و برگزاری نشست های مختلف با مسئولین تربیت بدنی دانشگاه های استان مازندران و ارتباط مستقیم با فدراسیون دانشگاهی جهت استفاده از استعدادهای مازندرانی در تیم های ملی از جمله برنامه های مهمی است که این روزها انجمن درحال پیگیری آن است.

وی در بخشی از صحبت ها به کمک هیات ورزش های دانشگاهی به باشگاه نساجی اشاره کرد و بیان داشت: نساجی سرمایه و شناسنامه فوتبال مازندران است و نیاز است ورزش دانشگاهی با توجه به امکانات بی نظیری که دارد در بحث مشکل امکانات تمرینی کمک حال نساجی باشد.

رضی افزود: دانشگاه های مختلفی در سطح استان مازندران هستند که از امکانات حرفه ای برخوردار هستند و قطعا در صورت تمایل باشگاه نساجی، هیات ورزش های دانشگاهی می تواند ورود کند تا شان این باشگاه پرهوادار و پر افتخار مازندرانی در استان مازندران حفظ گردد.

دکتر حسین ذبیحی رئیس ورزش های دانشگاهی استان مازندران نیز ضمن تقدیر از زحمات و تلاش انجمن فوتبال دانشگاهی استان مازندران، بیان داشت: برنامه های اجرا شده توسط انجمن فوتبال قابل تقدیر و ستایش است.

وی بیان داشت: برای پیشبرد اهداف انجمن فوتبال، و استفاده از تمامی ظرفیت ها و امکانات ورزش های دانشگاهی از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

ذبیحی همچنین از اعزام تیم های منتخب مازندران به مسابقات آسیایی خبر داد و بیان داشت: با وجود تشکیل تیم های منتخب مازندران این شرایط از طرف فدراسیون ورزش های دانشگاهی محیا است تا تیم منتخب به مسابقات دانشگاهی آسیایی اعزام گردند.

این مسئول خواستار تداوم برنامه ها شد و گفت : این تلاش ها ستودنی است و امیدوارم در اجرای برنامه های کوتاه مدت و بلند مدت موفق باشید.

گفتنیست؛ در پایان این جلسه؛ اعضای جدید انجمن معارفه شدند. بر این اساس؛ حسن کیومرثی به سمت معاونت اجرایی، امیرخدابخشی به سمت قائم مقام، نیلوفر مقدسی به مست مشاور و معاونت طرح و توسعه، امیرآجودانی به سمت سرپرست کمیته اقتصادی، بازاریابی و امور بین الملل، صدیقه آهنگری به سمت مسئول کمیته همگانی، رضا ستاری به سمت مسئول اجرایی تیم فوتبال منتخب مازندران، هدا کاشی پور به سمت مسئول مدیر رسانه ای کمیته بانوان، سمانه قلی پور به سمت روابط عمومی و مدیر رسانه ای انجمن منصوب شدند.