باقریان: هنوز با اسکوچیچ مذاکره نکردیم/ فردوسی‌پور: مگه می‌شه؟

باقریان: هنوز با اسکوچیچ مذاکره نکردیم/ فردوسی‌پور: مگه می‌شه؟ ورزش > لیگ برتر – مدیرعامل سپاهان گفت که این باشگاه هنوز با اسکوچیچ مذاکره نکرده است. به گزارش مازند اسپرت ، اصغر باقریان مدیرعامل باشگاه سپاهان اصفهان مهمان تلفنی برنامه نود بود. او در این برنامه درمورد اسكوچیچ صحبت كرد و گفت: «هنوز كار اسكوچیچ تمام نشده. […]

باقریان: هنوز با اسکوچیچ مذاکره نکردیم/ فردوسی‌پور: مگه می‌شه؟

ورزش > لیگ برتر – مدیرعامل سپاهان گفت که این باشگاه هنوز با اسکوچیچ مذاکره نکرده است.

به گزارش مازند اسپرت ، اصغر باقریان مدیرعامل باشگاه سپاهان اصفهان مهمان تلفنی برنامه نود بود. او در این برنامه درمورد اسكوچیچ صحبت كرد و گفت: «هنوز كار اسكوچیچ تمام نشده. ما برای انتخاب سرمربی اهدافی داریم و بعد از بررسی های متفاوت به سه گزینه رسیدیم كه یكی از گزینه ها اسكوچیچ است. ولی این منوط به این است كه با فولاد قرارداد نداشته باشد. منتظریم كه وضعیتش با فولاد مشخص شود و با او مذاكره كنیم.»
فردوسی پور گفت كه او قراردادش را با فولاد فسخ كرده اما باقریان گفت كه سپاهان هنوز با او مذاكره نكرده است! واكنش عادل هم این بود: «مگه میشه؟ یعنی اسكوچیچ بدون اینكه با شما مذاكره كند، حاضر شده قراردادش را با فولاد فسخ كند؟»
باقریان هم در جواب گفت: «ما مستقیما با خود اسكوچیچ مذاكره نكردیم. مدیر برنامه اش اعلام كرده كه آمادگی پیوستن به سپاهان را دارد و ما هم شرط گذاشتیم كه زمانی مذاكره می كنیم كه با فولاد فسخ كرده باشد.»