هورسان چشم انتظار حمایت مسئولین/میزبانی را از رامسر نگیرید!

تیم والیبال هورسان رامسر چند سالی است که با نام رامسر افتخار آفرینی کرده و بسیاری از جوانان علاقه مند را تحت حمایت خود قرار داده و آنها توانستند هم خوب بدرخشند و هم سفیر خوبی برای رامسر در کشور باشند.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،والیبال هورسان رامسر سال گذشته توانست ماندگاری خود را در لیگ برتر کشور حفظ کند و در پی آن امسال نیز تا شروع لیگ خود را آماده می کند تا بتواند فصلی متفاوت را آغاز نماید.

متاسفانه امروز از فدراسیون والیبال کشور با ارسال نامه ای به مدیر عامل این باشگاه هشدار داد کفپوش ورزشگاه شهید صدر ساداتشهر غیر استاندار است و هشدار داد تا فرصت کمی که تا شروع فصل مانده آن را مرمت نماید.

مشخص است که در صورت عدم تعویض کفپوش این ورزشگاه ،محرومیت رامسری ها از میزبانی لیگ برتر والیبال کشور را همراه خواهد داشت.

حال انتظار می رود مسئولین مربوطه بکوشند تا از قِبَل اعتبار ۹۰ میلیاردی سفر رئیس جمهور به اماکن ورزشی مازندران ،رامسر نیز سهمی از این اعتبار داشته باشند تا با مرمت کفپوش ورزشگاه شهید صدر ،تیم والیبال هورسان رامسر در فصل آینده بتواند میزبان خوبی برای سایر تیم های لیگ برتر کشور باشد.

فرصت کم است و سرعت عمل مهم! چشم انتظار حرکت انقلابی و بسیجی فرماندار رامسر ،نماینده مردم در مجلس ،مدیر کل ورزش و جوانان استان مازندران و دیگر دستدرکاران برای از بین نبردن فرصت میزبانی هورسان رامسر !